fbpx

 

Jeg heter Victoria Nitter og står bak denne bloggen.♥

Om du ønsker å bli bedre kjent med meg kan du lese 

Semifinale-innlegget mitt.

Les mer om min hjertesak her! ♥

Miss Norway for meg betyr mer enn bare en skjønnhetskonkurranse. Det er en mulighet til å utvikle meg som person, bygge selvtilliten og nå ut til flere mennesker. Gjennom konkurransen har jeg lys til å vise hvem jeg er, hva jeg står for, og bruke stemmen min til å fremme hjertesaka mi. 

XOXO victoria

 

Ønsker du et samarbeid? Gjerne ta kontakt på victoriabruflotnitter@gmail.com ♥

Et lite møte som betydde mye

71EC42BF-3EA5-437B-8FB5-2C68AB85DC36

Foto: Madeleine Lohne

 

Hei, alle fine!♥

I går opplevde jeg noe som virkelig satte spor hos meg.

Mens jeg ventet på bussen, satte en eldre dame seg ned ved siden av meg på benken. Hun begynte å snakke med meg, og jeg svarte selvfølgelig tilbake. Vi kom raskt inn i en fin samtale, hvor hun begynte å fortelle litt om livet sitt.

Hun fortalte at hun ofte følte seg ensom, og at hun ikke hadde så mange rundt seg. Mens hun delte dette med meg, så jeg at øynene hennes begynte å fylle seg med tårer. Jeg valgte å lytte, være til stede og gi henne litt av tiden min.

Da bussen min kom, reiste jeg meg og sa at det hadde vært utrolig hyggelig å snakke med henne, og ønsket henne en fin dag videre. Da så jeg at ansiktet hennes lyste opp. Hun begynte å smile og le, og det var utrolig fint å se hvilken forskjell en liten samtale kunne gjøre.

Denne opplevelsen minnet meg på hvor viktig det er å se menneskene rundt oss. Noen ganger kan noen få minutter med en samtale, et smil eller det å bare lytte bety mer enn vi tror.

Eldreomsorg er hjertesaken min, og dette møtet viste meg enda en gang hvorfor. Alle fortjener å bli sett, hørt og føle at de betyr noe.♥

XOXO Victoria♥

 

Vil du følge meg på min reise mot Miss Norway 2026?

Tik tok: https://www.tiktok.com/@victorianitter0?lang=nb

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Facebook: https://www.facebook.com/victoria.nitter

Instagram: https://www.instagram.com/victorianitter0/

126 Hits

Bootcamp 2, dag 3

IMG_0755

Foto: Elin teigen 

 

Hei, alle fine!♥

Dag 3 av Bootcamp 2 var en kjempefin dag! Vi hadde dansetrening og øvde på koreografien. Det var veldig gøy å få jobbe sammen, lære nye ting og kjenne på den gode stemningen gjennom hele dagen.

Etter dansetreningen gikk vi videre til catwalk, hvor vi fikk øve på gange, uttrykk og det å bli tryggere på scenen. Det var en fin avslutning på dagen, og veldig gøy å få utvikle seg videre sammen med de andre.

Dette var siste bootcamp før finalen i august. Jeg er utrolig glad for å ha fått være med på denne reisen, og tar med meg mange fine minner videre. Nå gleder jeg meg til fortsettelsen frem mot finalen! ♥

XOXO Victoria♥

 

Vil du følge meg på min reise mot Miss Norway 2026?

Tik tok: https://www.tiktok.com/@victorianitter0?lang=nb

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Facebook: https://www.facebook.com/victoria.nitter

Instagram: https://www.instagram.com/victorianitter0/

 

 

94 Hits

En hjertesak som står meg nært

IMG_0726


Foto: Fotograf Helle

 

Eldreomsorg er en sak som alltid har betydd mye for meg. Det handler ikke bare om tjenester og omsorg – det handler om mennesker, verdighet og det å føle seg sett.

Gjennom hele livet har jeg hatt et nært forhold til mine besteforeldre, og de har lært meg hvor mye erfaring, kjærlighet og kunnskap våre eldre bærer med seg. Jeg ville aldri klart å se noen eldre stå alene eller føle seg glemt, for alle fortjener å bli møtt med varme, respekt og omtanke.

De eldre har vært med på å bygge samfunnet vi lever i i dag. De har historier å fortelle, erfaringer å dele og en verdi som aldri forsvinner med alderen.

Jeg ønsker å bidra med alt jeg kan for å sette fokus på eldreomsorg og viktigheten av at vi tar vare på hverandre. Gjennom min reise i Miss Norway får jeg muligheten til å bruke stemmen min på en sak som allerede ligger hjertet mitt nær.

For meg handler dette om noe så enkelt, men så viktig: at ingen skal føle seg glemt. ♥

XOXO Victoria♥

Vil du følge meg på min reise mot Miss Norway 2026?

Tik tok: https://www.tiktok.com/@victorianitter0?lang=nb

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Facebook: https://www.facebook.com/victoria.nitter

Instagram: https://www.instagram.com/victorianitter0/

104 Hits

SMS-stemmene er åpne nå

IMG_0657

 

Å være en del av Miss Norway handler ikke bare om konkurranse – det handler om utvikling, selvtillit, fellesskap og å få lov til å stå for noe man brenner for. Jeg har lagt ned så mye tid, energi og hjerte i dette prosjektet, og jeg er enormt takknemlig for all støtten jeg allerede har fått ♥

Hvis du ønsker å stemme på meg, kan du gjøre det ved å sende:
MISSU 18 til 2401 (kr 20,- per stemme)

Tusen takk til alle som følger meg og heier ♥

XOXO Victoria♥

Vil du følge meg på min reise mot Miss Norway 2026?

Tik tok: https://www.tiktok.com/@victorianitter0?lang=nb

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Facebook: https://www.facebook.com/victoria.nitter

Instagram: https://www.instagram.com/victorianitter0/

 

169 Hits

Bootcamp 2 – Dag 2

IMG_0671

Foto: Elin Teigen

 

Hei, alle fine! ♥

Dag 2 på Miss Norway Bootcamp er gjennomført, og det har vært en dag fylt med fine opplevelser og nye inntrykk.

 

Vi startet dagen med å øve på dansen vår og koreografien til finalen. Det er fortsatt mye å lære, men det er utrolig gøy å kjenne på utviklingen og jobbe med detaljer i både bevegelser og uttrykk.

 

Etterpå fortsatte vi med catwalk-trening, hvor vi jobbet med gange, holdning og hvordan vi kan bli enda tryggere og mer bevisste i uttrykket vårt.



Senere på dagen ble vi hentet med taxi alle sammen, noe som føltes veldig spesielt og gjorde hele opplevelsen enda mer eksklusiv. Vi dro videre til en vakker villa, hvor vi tok bilder og videoer, fikk en fin omvisning og nøt de fine omgivelsene. Vi avsluttet besøket med en nydelig middag.

 

På kvelden dro vi tilbake til hotellet, og avsluttet dagen med å samle en liten gjeng for å prate og være sammen.

XOXO Victoria ♥

Vil du følge meg på min reise mot Miss Norway 2026?

Tik tok: https://www.tiktok.com/@victorianitter0?lang=nb

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Facebook: https://www.facebook.com/victoria.nitter

Instagram: https://www.instagram.com/victorianitter0/

92 Hits

Bootcamp 2 – Dag 1

IMG_0669

Hei, alle fine!♥

Dag 1 på Miss Norway Bootcamp startet med kjøyring til Oslo, og det ble en dag med både roligere program og fine opplevelser underveis.

Vi hadde en del fritid gjennom dagen siden alle fikk ha privat time med Lilly og Leonora. Min time var kl. 17:30 og varte i ca. 20 minutter, noe som var både nyttig og fint for videre utvikling.

Kl. 18:00 dro vi alle sammen for å spise middag på hotellets nydelige restaurant. Det var en koselig samling før vi gikk videre til kveldens program.

Fra kl. 19:30 til 21:00 hadde vi dansetrening, hvor vi gikk gjennom dansen og øvde sammen. Det var gøy å jobbe med koreografien, få det mer inn og være sammen med de andre finalistene i treningen.

Dagen ga en fin start på bootcampen, og det føltes godt å være i gang igjen med alt som skal jobbes med fremover. Jeg ser virkelig frem til å utvikle meg videre gjennom disse dagene og ta med meg alle erfaringene videre i reisen♥

XOXO Victoria 


Vil du følge meg på min reise mot Miss Norway 2026?

Tik tok: https://www.tiktok.com/@victorianitter0?lang=nb

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Facebook: https://www.facebook.com/victoria.nitter

Instagram: https://www.instagram.com/victorianitter0/

 

87 Hits
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på