fbpx

Bootcamp 2, dag 1

 

Hei alle fine!

 

Jeg vil gjerne dele info om hvordan bootcampen var, men jeg tror det blir litt mye å skrive om alle tre dagene på ett innlegg, så jeg deler det opp i tre deler.

 

Bootcamp 2, dag 2

 

Jeg pakket noen dager før, og denne gangen hadde jeg med meg hele fire par med hæler. Jeg trengte kun to av de, men jeg hadde ett håp om å få solgt de to andre. Dessverre fikk jeg ikke solgt dem, og endte faktisk opp med å reise hjem med fem par hæler.

 

Jeg reiste sammen med min gode venninne Emilie, som jeg har blitt så heldig å blitt kjent med gjennom Miss Norway.  Vi har nå reist sammen, og bodd på hotell sammen tre ganger. Det er sykt å tenke på at neste gang vi reiser sammen, er det finale.

 

Reisen var ganske rolig og avslappende, bortsett fra når Emilie sin bagasje nesten ikke ble med. Heldigvis la de den inn i flyet i siste liten.

 

Denne dagen hadde vi mye fritid til å øve på, fordi vi hadde hver vår privattime med Leonora og Lilly. Da de fleste var ferdige gikk vi og spiste på hotellet. Det var veldig hyggelig. Da alle var ferdige med privattimene hadde vi en felles dansetrening. Det blir en utrolig kul dans, så gled dere.

På kvelden hadde jeg og noen av jentene en koselig drøs på hotellrommet, etterfulgt av karaoke, og snacks.

Husk å kjøp billetter til finalen, som er den 22. august!

 

Glad i dere!

 

Gjerne ta kontakt for samarbeid:

 

Tiktok: eileen.bugge

Instagram: eileen.bugge

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

 

45 Hits

Ukens takknemlighet - 16

Hei dere!

 

 

Håper dere har hatt en kjempe fin helg!

Denne helgen har jeg nemlig vært i Oslo, Fornebu på Bootcamp 2. sammen med de andre finalistene. Det var utrolig lærerikt og ikke minst motiverende! Men dette skal jeg skrive alet om i et annet innlegg. Men nå er det på tide med en litt forsinket ukens takknemlighet♥ (jeg var nemlig ikke hjemme før 01:30) i natt...)

Ukens takknemlighet er.... tilbakemelding!

 

Når jeg sier tilbakemeldinger, mener jeg ikke kommentarer som er ment for å dra noen ned. Jeg mener de tilbakemeldingene som kommer fra mennesker som ønsker å hjelpe deg, heie på deg og se deg lykkes♥

Gjennom Miss Norway reisen har jeg fått mange tilbakemeldinger, og jeg har faktisk blitt veldig takknemlig for dem. For selv om det kanskje ikke alltid er like lett å høre at man kan gjøre noe bedre, vet jeg at det kommer fra et godt sted. Det handler ikke om hva man gjør feil, men om hvordan man kan utvikle seg og bli enda bedre!

Denne helgen kjente jeg ekstra på det under bootcampen. Vi jobbet mye med catwalk, og jeg fikk mange gode råd og tips på ting jeg kan øve mer på frem mot finalen. Ikke bare fra de som trener oss, men også fra de andre finalistene og de fantastiske menneskene i organisasjonen.

Det setter jeg utrolig stor pris på♥

For noen ganger er det andre som ser ting vi ikke ser selv. Kanskje en liten detalj i måten man går på, hvordan man holder seg, eller noe som kan gjøre at man føler seg enda tryggere på scenen. Det er nettopp disse små justeringene som kan gjøre en stor forskjell over tid!

Jeg tror det er lett å tenke at tilbakemeldinger betyr at man ikke er god nok, men for meg betyr det egentlig det motsatte. Det betyr at noen tror på potensialet ditt og ønsker å hjelpe deg med å nå det.

Så denne uken er jeg takknemlig for alle de ærlige, konstruktive og velmente tilbakemeldingene jeg har fått. For støtten, hjelpen og alle menneskene som ønsker å se meg skinne og gjøre mitt aller beste♥

Nå er det bare å fortsette å øve, lære og ta med seg alt det gode videre mot finalen!

 

Stor klem, Emilie


Vil du følge meg på min reise mot Miss Norway 2026?

Gjerne ta kontakt for samarbeid ♥

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Instagram: emiliedolmer

TikTok: emiliedolmer

 

 

 

 

 

67 Hits

Bootcamp 2. dag 1

Hei dere!

 

Denne helgen hadde vi den siste bootcampen før finalen i Miss Norway 2026, og helt ærlig føles det litt surrealistisk å skrive. Tenk at finalen plutselig er så nær!

På fredag reiste jeg til Oslo sammen med Eileen, som er en av de andre finalistene. Vi har faktisk delt rom på hver eneste bootcamp, og vi delte også rom under catwalkkurset tidligere i år. Det er veldig kjekt å tenke på hvor gode venner vi har blitt gjennom denne reisen. Faktisk så gode venner at flere tror vi kjente hverandre før Miss Norway startet♥

Da vi kom frem og fikk sjekket inn, var det ikke lenge før dagens program startet. Første punkt på planen var privatundervisning. Her fikk vi muligheten til å jobbe med akkurat det vi ønsket å forbedre, samtidig som vi fikk hjelp og gode tilbakemeldinger. Vi gikk også gjennom litt av koreografien til finalen, noe som gjorde at hele finalen plutselig føltes enda litt mer virkelig.

Jeg må innrømme at det er litt rart å tenke på at det bare er rundt to måneder igjen. Samtidig kjenner jeg meg utrolig motivert. Nå handler det om å legge ned arbeidet, møte opp til treninger og gripe alle mulighetene som kommer. Jeg er virkelig klar for å gi alt jeg har de neste månedene♥

På kvelden hadde vi dansetrening, og det var så gøy! Vi skal nemlig ha et åpningsnummer under finalen, og jeg tror det kommer til å bli skikkelig bra!

Det beste med slike helger er ikke bare alt vi lærer, men også det å få tilbringe tid sammen med de andre finalistene. Vi heier på hverandre, ler sammen og deler mange av de samme følelsene rundt det som snart venter oss.

Dag 1 gikk derfor altfor fort, men det er kanskje et tegn på at man har det gøy♥

Nå gleder jeg meg til å fortelle dere alt om dag 2 fordi det var en. dag jeg aldri kommer til å glemme! Så følg med videre, vi snakkes i morgen♥

 

Stor klem, Emilie


Vil du følge meg på min reise mot Miss Norway 2026?

Gjerne ta kontakt for samarbeid♥

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Instagram: emiliedolmer

TikTok: emiliedolmer

 

DU KAN NÅ STEMME PÅ MEG!

Send MISSU 8 til 2401

Utrolig takknemlig for alle dere som heier og støtter meg gjennom denne reisen♥

 

55 Hits

Du kan nå stemme på din Miss Norway 2026!

Velkommen tilbake til min verden ♥ 


Abelone Smedsrud, Miss Norway 2026 Finalist


Endelig kan dere stemme på deres favoritt i Miss Norway 2026!
Hvis du ønsker å stemme på meg, sender du:

MISSU 1 til 2401
Pris per stemme er 20 kr.

Jeg må ærlig innrømme at jeg er helt sjokkert over hvor mange stemmer noen av deltakerne allerede har fått. Det er så utrolig gøy å se hvor mye støtte folk får, og jeg veet de har en skikkelig god følelse i kroppen akkurat nå! 

Selv blir jeg bare glad av tanken på at noen har lyst til å stemme på meg. Det betyr bare at noen faktisk har tatt tid til å gjøre det, noe jeg syntes er helt vilt å tenke på..og jeg blir veldig rørt <3 

Uansett hvordan dette ender, så er jeg utrolig takknemlig for alle som følger reisen min. Tusen takk til hver eneste person som stemmer, deler eller heier fra sidelinjen. Det betyr mer enn dere tror!!

Følg drømmene dine, alltid. Love A. ♥


Bli med meg på reisen gjennom Miss Norway 2026!

Ønsker du å være en del av mitt team og støtte meg gjennom reisen til Miss Norway 2026? 
Om du er interessert gjerne ta kontakt på:

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 
Instagram:abelone.smedsrud
Tiktok: miss.abelone
Snap: abelone.s
Facebook: Veien til Miss Norway

56 Hits

Recap - åpent for å stemme

 

Hei alle fine!

 

Jeg har akkurat blitt ferdig med en lang eksamensperiode, og har fullført videregående. Selv om Miss Norway er noe av det gøyeste jeg vet, så har skole måttet komme først de siste ukene. Men, jeg er tilbake og klar for å hente meg inn igjen. Jeg er motivert og ser frem til alt som skal komme fremover.

 

Jeg tenkte å ta en liten recap på hva som har skjedd mens jeg hadde eksamensperiode. Som jeg sa, har jeg fullført videregående. Jeg hadde fire eksamener på rappen, og gjorde det ganske greit på alle, noe som jeg er veldig stolt av. Jeg hadde blant annet min eksamenskonsert, noe som var veldig skummelt. Det var også utrolig gøy og spennende å gå ut av komfortsonen min. Jeg fikk på en måte litt øving til finalen, da jeg sto foran et stort publikum. Oppå alt dette har jeg også vert russ.

 

Jeg har øvd mye på koreografi til finalen, og har nesten alle antrekkene i boks! I går kom jeg hjem fra bootcamp nr. 2, så der har jeg også mye å fortelle om.

 

Jeg kan med glede meddele at det er nå åpent for å stemme på dine favoritt finalister! Jeg hadde satt utrolig stor pris på om dere har lyst til å stemme på meg. Hver stemme teller!

 

Stem MISSU 5 til 2401

 

20kr per stemme, og det må være i store bokstaver, og et mellomrom før tallet.

 

 

 

 Glad i dere!

 

Gjerne ta kontakt for samarbeid:

 

Tiktok: eileen.bugge

Instagram: eileen.bugge

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

39 Hits

SMS-STEMMINGEN ER ÅPEN!

C7912AB9-7F66-46E8-B9BD-1D09395A8B0D Foto: Anna Ellinor

Hei alle fine!

Nå er dagen endelig her!

SMS-stemmingen til Miss Universe Norway 2026 er offisielt åpnet, og jeg hadde blitt utrolig glad om dere ønsker å stemme på meg. 

MISSU 6 til 2401 (20,-kr per stemme) Du kan stemme så mange ganger du vil, må skrives med store bokstaver og mellomrom før tallet. 

Denne reisen har vært helt fantastisk så langt. Jeg har lært utrolig mye om meg selv, møtt fantastiske mennesker og fått oppleve ting jeg aldri kommer til å glemme.

Nå trenger jeg deres hjelp videre mot finalen, kanskje det er jeg som ender opp som folkets favoritt? Hadde vært utrolig gøy hvertfall. Hver eneste stemme betyr utrolig mye, og jeg setter enormt stor pris på all støtten jeg har fått gjennom konkurransen.

Tusen takk til alle som støtter meg på denne reisen. Det betyr mer enn dere aner!

Klem Elin 

 

Kontakt meg:

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Insta: elin.teigen

TikTok: elin.teigen

Facebook: Elin Hoff Teigen

Facebook side: Elin Hoff Teigen- Veien til Miss Norway 2026

55 Hits
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på