Hei alle fine!
Jeg vil gjerne dele info om hvordan bootcampen var, men jeg tror det blir litt mye å skrive om alle tre dagene på ett innlegg, så jeg deler det opp i tre deler.
Bootcamp 2, dag 2
Jeg pakket noen dager før, og denne gangen hadde jeg med meg hele fire par med hæler. Jeg trengte kun to av de, men jeg hadde ett håp om å få solgt de to andre. Dessverre fikk jeg ikke solgt dem, og endte faktisk opp med å reise hjem med fem par hæler.
Jeg reiste sammen med min gode venninne Emilie, som jeg har blitt så heldig å blitt kjent med gjennom Miss Norway. Vi har nå reist sammen, og bodd på hotell sammen tre ganger. Det er sykt å tenke på at neste gang vi reiser sammen, er det finale.
Reisen var ganske rolig og avslappende, bortsett fra når Emilie sin bagasje nesten ikke ble med. Heldigvis la de den inn i flyet i siste liten.
Denne dagen hadde vi mye fritid til å øve på, fordi vi hadde hver vår privattime med Leonora og Lilly. Da de fleste var ferdige gikk vi og spiste på hotellet. Det var veldig hyggelig. Da alle var ferdige med privattimene hadde vi en felles dansetrening. Det blir en utrolig kul dans, så gled dere.
På kvelden hadde jeg og noen av jentene en koselig drøs på hotellrommet, etterfulgt av karaoke, og snacks.
Husk å kjøp billetter til finalen, som er den 22. august!
Glad i dere!
Gjerne ta kontakt for samarbeid:
Tiktok: eileen.bugge
Instagram: eileen.bugge
Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.



