De siste fem ukene før jeg reiste hit har vært helt sinnssyke hektiske, så det har ikke blitt mange oppdateringer her på Miss Norway reisen. Alt har bare gått i ett, og selv nå som jeg er i Egypt kjenner jeg at hodet fortsatt er fullt av alt mulig samtidig.
Tiden flyr seriøst her nede. Det skjer noe hele tiden, og selv når man egentlig burde slappe litt av, så er det alltid noe nytt som må følges opp eller tenkes på.
Nå har jeg endelig fått nett her i Egypt, og akkurat nå sitter jeg på bussen på vei til stranden, en tur som tar rundt to timer. Så det er faktisk første gang på en stund jeg har hatt TID nok til å bare sette meg ned og skrive litt her inne.
Hvis dere vil følge mer av det som skjer underveis og få mer “live” oppdateringer, så er jeg mye mer aktiv på Snapchat: Abelone.s Snapchat ANBEFALER ALLE Å FØLGE MEG DER!!
Skal prøve å oppdatere litt mer her også når jeg får små pusterom i programmet som er aldri haha,
Det er ikke hver dag man våkner opp til en overraskelse i søppelkassen ( epost)
Mens jeg scrollet gjennom mailen min for å rydde opp, fant jeg et innlegg gjemt bort i spam som jeg aldri hadde fått med meg. Det viste seg at lokalavisen hadde skrevet om meg helt tilbake i februar, og jeg hadde ikke sett det før nå! Mildt sagt ble jeg veeeldig glad! Det er sånne øyeblikk som virkelig gjør dagen, og det ga meg skikkelig energi!! Det ga meg en skikkelig god følelse, fordi det er så utrolig viktig å ha gode folk som virkelig står og heier på deg, som ikke minst følger med på at du gjennomfører drømmene dine. Les innlegge HER
Tusen takk til DRM24 som takk jeg tid ti å skrive om min deltagelse og at dere øsnker å følge meg på veien videre, det betyr utrolig mye for meg.
Følg drømmene dine, alltid. Love A. ♥
Bli med meg på reisen gjennom Miss Norway 2026!
Ønsker du å være en del av mitt team og støtte meg gjennom reisen til Miss Norway 2026? Om du er interessert gjerne ta kontakt på:
E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Instagram:abelone.smedsrud Tiktok: miss.abelone Snap: abelone.s Facebook: Veien til Miss Norway
Denne sesongen har vært på et helt annet nivå enn jeg hadde sett for meg. Ikke bare er jeg finalist i Miss Norway igjen, men jeg skal også konkurrere i Miss Eco International i Egypt allerede nå i MAI! To konkurranser på én gang er ikke lite, og mye av mars/april har gått ned til planlegging av antrekk som skal bli med meg ned. Det er helt sinnsykt mye som skal på plass, og dagene bare forsvinner til tider. Utrolig mange dager har gått til å nøye planlegge alle antrekkene, det er ikke bare det å i det hele tatt finne alle antrekkene med å faktisk style de opp itilegg, det tar en god del tid det også, og antrekkene du bruker i pageants er også superviktig så jeg legger helder litt ekstra i det.
Og ikke minst så forandrer konkurransen seg hele tiden. Du tror du har kontroll på antall antrekk, farger osv osv, og så BOM, ny beskjed, som betyr nye antrekk eller FLERE..og alt må endres igjen, heheh. Men ja, hva skal man gjøre? Vel, man må såklart gjøre det beste ut av det. Og ja..dette er jo bare en liten del av planleggingen frem mot Miss Eco.
Så ja, bloggen og TikTok har lidd litt mere en jeg hadde håpet på. Har jeg dårlig samvittighet? JA, jeg skal ikke lyve..det gjør litt vondt! Men nå som finalevideoen til Miss Norway er ferdig og meste parten av planene for Miss Eco er i boks så begynner dagene og åpne seg litt mere noe jeg er veldig glad for ♥
Jeg gleder meg iallfall SÅ mye til Miss Eco International!!
Følg drømmene dine, alltid. Love A. ♥
Bli med meg på reisen gjennom Miss Norway 2026!
Ønsker du å være en del av mitt team og støtte meg gjennom reisen til Miss Norway 2026? Om du er interessert gjerne ta kontakt på:
E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Instagram:abelone.smedsrud Tiktok: miss.abelone Snap: abelone.s Facebook: Veien til Miss Norway
Jeg er så utrolig glad for å kunne dele at jeg offisielt er Finalist i Miss Norway 2026! Det betyr at jeg skal stå på scenen 22. august sammen med de andre fantastiske finalistene, og jeg gleder meg helt enormt mye!
Dette er en drøm som går i oppfyllelse igjen, og jeg vet at dette kommer til å bli ENDA en opplevelse jeg aldri kommer til å glemme. Samtidig vet jeg at det fortsatt er flere etapper jeg må gjennom før den store finalen, så det er mye hardt arbeid som gjenstår. Men jeg er klar for utfordringene og ser virkelig frem til reisen videre!
Gratulerer så mye til alle finalistene, dere er helt fantastiske! Jeg gleder meg til å stå på scenen sammen med akkurat dere!
Og tusen takk til alle som har støttet meg så langt, det betyr mer enn dere aner virkelig!
Se mitt finale innlegg HER Se min finale presentasjonsvideo HER
Bli med meg på reisen gjennom Miss Norway 2026!
Ønsker du å være en del av mitt team og støtte meg gjennom reisen til Miss Norway 2026? Om du er interessert gjerne ta kontakt på:
E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Instagram:abelone.smedsrud Tiktok: miss.abelone Snap: abelone.s Facebook: Veien til Miss Norway
Videoen ligger ute både på YouTube og Instagram Tusen takk til alle som vil støtte ♥ ♥
Bli med meg på reisen gjennom Miss Norway 2026!
Ønsker du å være en del av mitt team og støtte meg gjennom reisen til Miss Norway 2026? Om du er interessert gjerne ta kontakt på:
E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Instagram:abelone.smedsrud Tiktok: miss.abelone Snap: abelone.s Facebook: Veien til Miss Norway
Først og fremst må jeg bare si: for en fantastisk gjeng vi er i Miss Norway!. Jeg føler meg så utrolig heldig som får være en del av dette fellesskapet, jeg viekrlig elsker det! Det er så mange inspirerende, sterke og fine jenter med på laget i år.
Jeg gleder meg skikkelig til å se hvem som går videre, og hvem som får stå på scenen den 22. august. Bare det å være med på denne reisen er en opplevelse jeg kommer til å ta med meg videre uansett hva som skjer. Så nå ønsker jeg bare alle sammen masse lykke til i dag, dette er noe vi alle har jobbet hardt for.
VELKOMMEN TIL FINALEUTTAKE Så med det så er det Finaleuttak, det betyr at jeg skal levere bikinibildene mine og finalevideoen min. Det føles heltsinnsykt å være på dette stadiet IGJEN, fordi jeg vet at nå er det virkelig ikke lenge igjen til finaledagen..eller joda det er jo litt igjen til men det går jo så utrolig fort og det er nesten litt trist å tenke på.
Miss Norway har for meg blitt noe mye større enn en barndomsdrøm. Det har blitt en plattform og en mulighet til å representere alle der ute som har en drøm de nekter å gi opp, uansett hva de har vært gjennom eller hvor de starter.
Jeg er bare virkelig så utrolig takknemlig for å være her, og jeg gleder meg til å se hva som skjer videre. Uansett hva utfallet blir, så er jeg stolt av meg selv.
Tusen takk til alle som har fulgt meg så langt, heiet på meg, sendt meldinger og vist støtte. Det betyr mer enn dere aner!!
Ønsker du å være en del av mitt team og støtte meg gjennom reisen til Miss Norway 2026? Om du er interessert gjerne ta kontakt på:
E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. Instagram:abelone.smedsrud Tiktok: miss.abelone Snap: abelone.s Facebook: Veien til Miss Norway
Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!