fbpx

Hei!

Jeg heter Frida Sørlie Gjevre og er Miss Norway deltager 2026.

Jeg er 20 år gammel og kommer fra Asker.

Jeg jobber som Barne- og ungdomsarbeider lærling og syntes det er en viktig og givende jobb!

Jeg har danset siden jeg var 3 år og er også instruktør i jazzdans for barn.

Jeg kommer til å bruke min plattform til å fremme min hjertesak som er kampen mot mobbing og at barn og unge skal ha en god og trygg oppvekst.

Her vil jeg også dele reisen!

Ett steg nærmere finalen

Hei dere♥

Dag nummer to startet vi tidlig! Vi skulle møtes allerede klokken 09:00, så jeg stod opp klokken 07:00 for å gjøre meg klar. Jeg startet morgenen med å krølle håret og begynte på sminken før jeg gikk ned for å spise frokost.

Etter frokosten måtte jeg gjøre resten av sminken og fikse de siste detaljene før jeg gikk ned til der vi skulle være. Dagen startet med catwalk-trening og øving på dansen. Det er så fint å få øvd mer og kjenne at man blir tryggere på dansen. 

Senere spiste vi lunsj sammen, og det var deilig med en liten pause før resten av dagen. Etter lunsj måtte vi være raske opp på rommene for å gjøre oss klare, fordi vi skulle videre til en villa for å ta bilder og filme til finalen.

Vi måtte ha på oss hvit kjole eller dress, og det var virkelig en utrolig fin location. Der tok vi masse bilder og filmet flere videoer til finalen, men vi fikk også god tid til å lage innhold til sosiale medier. Det gjorde hele opplevelsen enda morsommere!

Som en perfekt avslutning på dagen fikk vi også servert middag der. Det var en veldig innholdsrik dag med masse læring, fine minner og mye moro.


Jeg kommer til å fortsette å dele bilder og videoer videre om hva jeg gjør og hvordan dagene ser ut, så gjerne følg meg på de forskjellige plattformene.

Kontakt meg gjerne på mail hvis du ønsker å samarbeide eller støtte meg!

Tiktok

Instagram

Frida Sørlie - Veien til Miss Norway 2026

- Mail Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

 

Ha en fin dag videre!

Klem Frida<3 

Miss Norway-deltager 2026!

 

61 Hits

Bootcampstarten som ga meg ny motivasjon.

Hei dere♥

I helgen var vi på bootcamp, og det var en utrolig lærerik og spennende start på helgen!

Fredagen startet egentlig ganske vanlig, siden jeg først var på jobb helt til klokken 15:30. Så fort jeg var ferdig, satte jeg meg i bilen og kjørte rett til Fornebu. Jeg kom frem rundt klokken 16:40, så det ble ganske rett på sak med en gang.

Den første dagen hadde vi privattimer, og min time var klokken 19:00. Jeg hadde timen sammen med Lilly og Leonora, og det var veldig nyttig fordi vi kunne stille spørsmål om alt vi lurte på rundt catwalken. Det føltes godt å få litt ekstra hjelp og tips for å bli tryggere på hvordan vi bør gå osv.

Etter privattimen brukte vi en god stund på å øve på finaledansen som vi skal danse sammen under finalen. Det var veldig gøy å øve sammen, jeg elsker jo å danse ettersom at det er noe jeg har gjort siden jeg var 3 år. Det er veldig spennende å se hvordan det begynner å falle på plass, og finalen er rett rundt hjørnet.

Resten av kvelden gikk egentlig mest til å slappe av og gjøre meg klar for dag nummer to. Jeg kjente allerede da at dette kom til å bli en skikkelig bra og lærerik helg!


Jeg kommer til å fortsette å dele bilder og videoer videre om hva jeg gjør og hvordan dagene ser ut, så gjerne følg meg på de forskjellige plattformene.

Kontakt meg gjerne på mail hvis du ønsker å samarbeide eller støtte meg!

Tiktok

Instagram

Frida Sørlie - Veien til Miss Norway 2026

- Mail Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

 

Ha en fin dag videre!

Klem Frida<3 

Miss Norway-deltager 2026!

 

75 Hits

Derfor har jeg vært borte..

 

Hei alle sammen!

Jeg tenkte bare å komme innom og gi en liten oppdatering på hvorfor det har vært så stille fra meg den siste tiden.

Grunnen er at jeg har hatt fagprøven, som er en stor og viktig prøve som går over tre dager. Det har krevd mye forberedelser, planlegging og konsentrasjon, så jeg har valgt å legge alt annet litt til side for å kunne gi prøven mitt fulle fokus.

De siste ukene har derfor gått mye til øving, arbeid og forberedelser, og når fagprøven først startet, handlet dagene stort sett bare om å gjøre mitt beste og holde fokus på oppgavene jeg skulle gjennom.

Det gikk heldigvis veldig bra og jeg fikk "Meget godt bestått", så nå er jeg utdannet barne og ungdomsarbeider!

Nå som fagprøven er over, gleder jeg meg til å komme tilbake og være mer aktiv igjen. Det har vært en spennende, utfordrende og lærerik opplevelse, og jeg ser frem til å dele mer med dere fremover.


 jeg kommer til å fortsette å dele bilder og videoer videre om hva jeg gjør og hvordan dagene ser ut, så gjerne følg meg på de forskjellige plattformene.

Kontakt meg gjerne på mail hvis du ønsker å samarbeide eller støtte meg!

Tiktok

Instagram

Frida Sørlie - Veien til Miss Norway 2026

- Mail Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

 

Ha en fin dag videre!

Klem Frida<3 

Miss Norway-deltager 2026!

 

135 Hits

En spesiell dag!

 

Hei dere!

I dag hadde jeg på meg fotballdrakt for å være med på Fotballtrøyefredag. Det føltes fint å kunne vise støtte på en enkel måte, samtidig som mange mennesker over hele landet gjorde det samme.

Fotballtrøyefredag handler om mer enn bare fotball. Det handler om fellesskap, omtanke og om å støtte barn og unge som har kreft. Ved å ta på seg en fotballdrakt viser man at man bryr seg og ønsker å gjøre en forskjell.

Det er flere som bruker drakt med tallet 10 på, dette er fordi det er 9 av 10 barn med kreft som overlever. Så å bruke drakt med nr 10, så viser du støtte til den ene som ikke kommer seg igjennom kreften. Det er for å få spiller nr10 ut på banen igjen!

Jeg syns det er viktig å delta på slike dager fordi små handlinger faktisk kan bety mye. Når mange mennesker står sammen, kan man samle inn penger, skape oppmerksomhet og hjelpe barna som går gjennom vanskelige tider. Samtidig minner det oss på hvor viktig det er å støtte hverandre.

Det var også gøy å se alle de forskjellige draktene i dag. Noen hadde på seg favorittlaget sitt, andre landslagsdrakter, og noen hadde gamle drakter med mange minner. Selv om vi heier på forskjellige lag, kunne vi alle være med på det samme budskapet: å vise støtte og gjøre noe godt for andre.

Var du med på fotballtrøyefredag?


 

jeg kommer til å fortsette å dele bilder og videoer videre om hva jeg gjør og hvordan dagene ser ut, så gjerne følg meg på de forskjellige plattformene.

Kontakt meg gjerne på mail hvis du ønsker å samarbeide eller støtte meg!

Tiktok

Instagram

Frida Sørlie - Veien til Miss Norway 2026

- Mail Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

 

Ha en fin dag videre!

Klem Frida<3 

Miss Norway-deltager 2026!

 

224 Hits

Min værste frykt!

 Hei dere♥

 

I dag hadde jeg matteeksamen, noe jeg har gruet meg til i lang tid. Jeg har slitt med matte i hele oppveksten, og selv om jeg alltid har fått hjelp, har den hjelpen ikke alltid vært tilstrekkelig. Det har gjort at jeg har mistet grepet på mange av de grunnleggende ferdighetene, og jeg har vært en person som alltid har gruet meg før matteprøver.

Denne gangen følte jeg likevel at jeg klarte å samle litt motivasjon, og jeg prøvde mitt beste.

Eksamen varte i 5 timer og jeg satt der i 4 timer og 50 minutter, hadde det vært meg for noen år siden så hadde jeg gjort det så raskt jeg kunne for å bli ferdig. Når man gjør ting så fort man kan, gjør man det gjerne ikke så nøye eller "Riktig" heller...

Nå sitter jeg igjen med en blanding av lettelse og usikkerhet, men jeg håper inderlig at det gikk bedre enn jeg fryktet.

Etter matteprøven i dag, som jeg har gruet meg til i årevis, følte jeg en utrolig lettelse. Jeg dro til Oslo for å møte en venninne, og vi feiret litt med å teste en ny type acai-bowl.

Det var veldig koselig og i morgen er det tilbake på jobb etter to dager med bare eksamen!

Hva gjør dere for å finne litt ro før spennende ting?


 

Jeg kommer til å fortsette å dele bilder og videoer videre om hva jeg gjør og hvordan dagene ser ut, så gjerne følg meg på de forskjellige plattformene.

Kontakt meg gjerne på mail hvis du ønsker å samarbeide eller støtte meg!

Tiktok

Instagram

Frida Sørlie - Veien til Miss Norway 2026

- Mail Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

 

Ha en fin dag videre!

Klem Frida<3 

Miss Norway-deltager 2026!

 

240 Hits

Hjelpe lokalmiljøet

 

Hei dere♥

 

I kveld har jeg hatt gleden av å bidra frivillig sammen med Sætre Vel. De arrangerte kino, både for barn og voksne! Et tiltak som kanskje virker enkelt på overflaten, men som betyr utrolig mye.

For meg går dette rett inn i en av mine viktigste hjertesaker som er kampen mot mobbing og arbeidet for at barn og unge skal få en trygg, god og inkluderende oppvekst.

Det handler ikke bare om film og popcorn. Det handler om å skape møteplasser hvor barn kan kjenne på fellesskap, trygghet og tilhørighet. Slike arenaer er forebyggende på så mange måter. Når barn føler seg sett og inkludert, bygger vi også sterkere miljøer hvor det er mindre rom for utenforskap og mobbing.

Jeg tror oppriktig at små tiltak i lokalmiljøet kan gjøre en stor forskjell. Det å stille opp frivillig, skape aktiviteter og bidra til gode opplevelser sammen er med på å bygge trygghet, både for barna og familiene rundt dem.

Det er inspirerende å se engasjementet til menneskene i lokalmiljøet som bruker tiden sin på å skape noe positivt for andre. Slike kvelder minner meg på hvor viktig frivillighet er, og hvor mye vi faktisk kan få til sammen.

Takk til alle som bidro i kveld!

og takk for at jeg fikk komme♥


Jeg kommer til å fortsette å dele bilder og videoer videre om hva jeg gjør og hvordan dagene ser ut, så gjerne følg meg på de forskjellige plattformene.

Kontakt meg gjerne på mail hvis du ønsker å samarbeide eller støtte meg!

Tiktok

Instagram

Frida Sørlie - Veien til Miss Norway 2026

- Mail Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

 

Ha en fin dag videre!

Klem Frida<3 

Miss Norway-deltager 2026!

 

 

286 Hits
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på