fbpx

Hei! Så hyggelig å møte deg :)

Jeg heter Isabelle, er 21 år og kommer fra Asker og Hønefoss. Jeg jobber som modell og har en stor lidenskap for hest – to verdener som gir meg både glede og balanse i hverdagen!

Jeg er energisk, dedikert og løsningsorientert, og jeg finner motivasjon i å løfte andre mennesker. Kreativitet er en viktig del av meg, enten det er gjennom maling, skriving eller gode samtaler.

Mine hjertesaker springer ut fra personlige erfaringer som har formet meg og gitt meg styrke. Jeg brenner for å fremme viktige temaer knyttet til helse, mental styrke og omsorg – både for mennesker og for dyr. Jeg tror på å være en stemme for de som ikke alltid blir hørt, og på å skape et samfunn der vi tar vare på hverandre!

Les mer om min hjertesak her! Vold i nære relasjoner. 

Gjennom Miss Norway ønsker jeg å bruke min stemme til å inspirere, engasjere og bidra til positive endringer

✨ Følg meg på denne reisen – her vil du få et unikt innblikk i hvordan det er å være finalist i Miss Norway, lære mer om min hjertesak, og bli med på både oppturer og utfordringer underveis. Sammen kan vi skape engasjement, spre inspirasjon og bygge et fellesskap som løfter hverandre!

 

Stooor klem, 

Isabelle ⭐

 

Ønsker du et samarbeid? Gjerne kontakt med på isabelledahle@outlook.com for en hyggelig prat! 

 

Var du sent oppe i natt?

Foto: Privat, inneholder noe reklame 

Hei!
Hvordan har du det i dag?

Velkommen tilbake hit til meg! 

Var du sent oppe i natt og så fotball-kampen mellom Norge og Senegal? Det var jeg, og takk og lov for at vi hadde med oss masse god Waizli som holdt energien oppe utover natten. 

En ting jeg setter så utrolig pris på er hvor samlet man blir når man ser VM. Som jeg snakket litt om i forrige fotball VM-innlegg, så er det så hyggelig hvordan vi alle legger forskjellene våres til side for å heie frem Norge! Og denne gangen dro jeg og noen venninner til en resturant som holdt åpen over natten for VM! Der var det god mat og ikke minst god stemning. De hadde til og med tatt frem en tromme, slik at vi alle sammen kunne "ro" i resturanten!

Det å virkelig få føle på det samværet på nær tolv var virkelig spesielt. Til tross for at jeg kanskje ikke er den største fotball-fanen, så følte jeg meg virkelig som en del av noe større! 

Ikke minst koste vi oss med god mat, jubel og waizli! Og gjett om den jubelen sto i baren når Norge vant! Gratulerer så mye Norge!

Det blir utrolig spennende å følge med på Norge videre. Og hvem vet, kanskje vi til og med får med oss seieren? Det hadde iallefall vært utrolig stas. 

Følger du med på fotball VM?

Vi snakkes i neste innlegg! 
Stoooor klem
Isabelle⭐️


Ønsker du å støtte og hjelpe meg videre på min reise mot Miss Norway 2026?
Eller ønsker du et samarbeid?

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat! 

Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Instagram: Isabelle.francesca
Tiktok: Isabelledahle
Snapchat: Isabelle.dahle
Facebook: Min reise mot Miss Norway 2026!

 

 

 

167 Hits

Min balsam for sjelen!

Foto: Privat

Hei!
Hvordan har du det i dag?

Velkommen tilbake hit til meg!

Helgen før bootcamp 2, så var jeg en tur til fjells! For en fantastisk flott helg!

Det er noe helt egent å komme opp på fjellet. Vi ankom til middag og jeg må si jeg enda ikke er helt vandt til at det er lyst så sent på kvelden. Vi pleier jo være på fjellet til hestesanking på høsten, men det er absolutt fantastisk å få inn noen turer i løpet av sommeren også!

Helgen bestod av god mat, latter og mye ridning! Det var absolutt terapi for sjelen og en fin måte å lade opp på. Ikke minst var det kjempegod trening, da det ble hele 13 timer med ridning på lørdagen!

Vi fikk også hilse på føllet som har ankommet! Det var litt skeptisk, men så lenge mor var i nærheten, turte den hilse på. Føll er så utrolig søte! Jeg må si hjertet mitt absolutt smeltet!

Det er viktig å finne måter å lade godt opp på i livet, og for meg ligger fjellheimen på første plass! Det er litt som å få byttet ut batteriene. Spesielt når hverdagen kan bli hektisk, er det lurt å finne noe som passer deg. Og det trenger ikke være en tur til fjells, ofte holder det å gå seg en lang tur, ha en skincare dag eller tilbringe dagen med en god venn!

Jeg har også noe spennende å oppdatere om fra helgen til fjells, men det kommer litt senere. Så her er det bare å følge med! Ikke minst kommer det straks oppdatering fra Bootcamp 2, og jeg gleder meg til å fortelle dere alt!

Vi snakkes i neste innlegg!
Stoooor klem
Isabelle⭐️


Ønsker du å støtte og hjelpe meg videre på min reise mot Miss Norway 2026?
Eller ønsker du et samarbeid?

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat!

Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
I
nstagram: Isabelle.francesca
Tiktok: Isabelledahle
Snapchat: Isabelle.dahle
Facebook: Min reise mot Miss Norway 2026!

 

137 Hits

STUSH og hest??

Foto: Privat

Hei!
Hvordan har du det i dag?

Velkommen tilbake hit til meg! 

//inneholder reklame//

Jeg har akkurat hatt en photoshoot med STUSH! 

Dette er treningstøy vi finalistene fikk på Bootcamp 1, noe jeg synes var skikkelig hyggelig! Ikke nok med at det sitter godt, det er veldig behagelig på trene med også. Men trening kan se veldig forskjellig ut! Noen løfter vekter, andre løper og noen danser. Mine treningsøkter er for det meste i stallen, så hvorfor ikke ta med Stush dit?

Til tross for at man helst skal ri med ridebukse, var det jammen ikke gærent med shorts, spesielt når det var så varmt! Jeg må også si at toppen kommer til å bli en fast bekjent av stallen, da det er så lett å bevege seg i den. 

Shooten gikk også helt supert! Som modell fikk vi med oss Odin som visste nøyaktig hva han skulle gjøre. Og som dere kan se på bildet, var han en mester i å possere! 

Om du ønsker å se flere bilder fra shooten, kan du se de her! 

Vi snakkes i neste innlegg!
Stooor klem
Isabelle⭐️


Ønsker du å støtte og hjelpe meg videre på min reise mot Miss Norway 2026?
Eller ønsker du et samarbeid?

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat! 

Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
I
nstagram: Isabelle.francesca
tiktok: Isabelledahle
snapchat: Isabelle.dahle
Facebook: Min reise mot Miss Norway 2026!

 

 

155 Hits

Operataket- resultatet på en nydelig dag

Foto: Bjørn Sagen, kjole: LoopDeLux

Hei!
Hvordan har du det i dag?

Velkommen tilbake hit til meg! 

//inneholder noe reklame//

Husker du jeg skrev om bilder på opera-taket? Nå er de her!

Du kan se flere bilder fra dagen her!

Det var utrolig kult å få tilbake bildene. Jeg skal med en gang si at det ikke alltid føltes like elegant som det så ut! For vinden hadde nemlig egne meninger den dagen og dro håret mitt i alle kanter. Likevel ble det seende veldig stilig ut og jeg er rett og slett super fornøyd med resultatet!

Vi beveget oss over store deler av operaen for å jakte etter det perfekte lyset. Det føles noen ganger ut som at man har tid på seg, da himmelen sakte men sikkert blir mørkere og mørkere, spesielt på kvelden. Men til tross for at vi måtte være effektive, synes jeg vi var flinke med å finne roen! Noe som absolutt gjenspeiler seg i bildene! 

Ikke minst var det utrolig gøy å låne en kjole fra LoopDeLux! Denne passet perfekt opp på opera-taket og til tross for at vinden dro kjolen i alle retninger, ble den sittende som den skulle! Det var også utrolig gøy å sprade rundt på opera-taket, fordi det var ikke mange som forventet å se en brudekjole i vinden på en helt ordinær kveld. Ikke minst finnes denne kjolen hos LoopDeLux og kan bli din! 

Vi snakkes i neste innlegg!
Stoooor klem
Isabelle⭐️


Ønsker du å støtte og hjelpe meg videre på min reise mot Miss Norway 2026?
Eller ønsker du et samarbeid?

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat!

Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Instagram: Isabelle.francesca
Tiktok: Isabelledahle
Snapchat: Isabelle.dahle
Facebook: min reise mot Miss Norway 2026!

 

 

217 Hits

Rett rundt hjørnet nå!

Foto: Bjørn Dethloff

Hei!
Hvordan har du det i dag!

Velkommen tilbake hit til meg! 

Da er vi offisielt rett rundt hjørnet og det er bare noen få timer til Miss Norway bootcamp 2 begynner! Miiip, så spennende! 

Dagen i dag begynner med privat-timer og egentrening, noe jeg gleder meg mye til! Vi får alle litt tid alene med Leonora (Miss Norway 2025) og Lilly (Miss Norway 2024) for å øve mer på catwalk. Det er også mye lettere under en slik privat-time å komme enda mer innpå detaljer og tilbakemeldinger. Det er også mye lettere for Lilly og Leonora, da de kan fokusere mer på en og en, istedenfor alle sammen på en gang! 

Etter privat-timen blir det en del egentrening hvor man får god tid til å øve og justere etter Leonora og Lilly sine tilbakemeldinger. På kvelden blir det litt øving på koregrafi! Det blir morsomt! 

På lørdagen og søndagen blir det masse mer catwalk trening og blant annet litt bilder og videoer! Dette blir en skikkelig lærerik helg med masse morro. Ikke minst blir det utrolig hyggelig å se finalistene igjen, det er virkelig en helt fantastisk gjeng med jenter! 

Jeg gleder meg skikkelig til bootcampen og skal selvfølgelig dele hvordan den går med dere!

Vi snakkes i neste innlegg!
Stooor klem
Isabelle⭐️


Ønsker du å støtte og hjelpe meg videre på min reise mot Miss Norway 2026?
Eller ønsker du et samarbeid?

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat!

Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Instagram: Isabelle.francesca
Tiktok: Isabelledahle
Snapchat: Isabelle.dahle
Facebook: Min reise mot Miss Norway 2026! 

 

 

 

177 Hits

Litt lykke i det å være uheldig!

Foto: Privat

Hei!
Hvordan har du det i dag?

Velkommen tilbake hit til meg!

//Inneholder reklame//

Jeg har vært skikkelig uheldig. Og ikke den typen uheldig at jeg har vært klumsete, mer at jeg rett og slett må trekke en visdomstann i dag! Hadde det gått an å legge til en emoji som ser redd ut, hadde jeg lagt den til bak her! 

Tannlegen er ikke akkurat mitt favoritt sted å være, men noen ganger må man gjøre ting man ikke har lyst til. Det er jo tross alt noe de fleste av oss må igjennom og jeg har allerede fått klarert at jeg kan slå meg så løs jeg bare vil på bootcamp, uten at det vil påvirker helbedringsprosessen!

Men, når man har vondt i munnen er det jo ikke alltid like lett å tygge. Og det å spise da, blir litt vanskeligere. Derfor er jeg så utrolig takknemlig for å ha disse flytende kost-tilskuddene! Det hjelper litt ekstra slik at kroppen får all næringen den trenger! Disse sticksene er også utviklet for å dekke ønskede behov som å hjelpe fordøyelsessystemet, få mer energi eller styrker immunforsvaret for eksempel. Her kan man selv tilpasse etter behov, det finnes en stick for alt! 

På bildet over kan du se noen av mine favoritter, som jeg faktisk også hadde med meg på bootcamp 1 - og gjett om de skal bli med på bootcamp 2 også! Det er blant annet en alovera stick som ikke bare støtter immunforsvaret, men den bidrar også til innvendig hudpleie! Den rosa på bildet er en stick som bidrar til naturlig energi og sirkulasjon! 

Så, hvis du skulle være like uheldig som meg og slite med en tann, så vil jeg absolutt anbefale å ha disse sticksene på lager! Men jeg må advare at de fort finner sin faste plass i hverdagen, da de er et utrolig fint tilskudd! Og det finnes selvfølgelig en stick for alle! 

Disse kan kjøpes på Ktown.no!

Vi snakkes i neste innlegg! 
Stooor klem
Isabelle⭐️


Ønsker du å hjelpe og støtte meg videre på min reise mot Miss Norway 2026?
Eller ønsker du et samarbeid?

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat! 

Epost; Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Instagram: Isabelle.francesca
Tiktok: Isabelledahle
Snapchat: Isabelle.dahle
Facebook: Min reise mot Miss Norway 2026!

 

191 Hits
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på