fbpx

En spennende start på uken!

Hei dere!

 

 

Jeg hadde en utrolige spennende og kjekk start på uken! Jeg kjenner at jeg fortsatt smiler bare av å tenke på mandagen!

Mandagen startet på en måte jeg aldri har gjort før, jeg var nemlig på radiointervju med lokalradioen! Dette var mitt aller første radiointervju, så jeg skal ærlig innrømme at jeg var både nervøs og spent. Det er jo noe helt annet å snakke live på radio enn det man er vant til. Men det gikk virkelig over all forventning! Jeg følte meg trygg, fikk presentert meg selv, hva jeg står for og litt om prosessen - og satt igjen med en skikkelig god følelse etterpå♥

Det er noe eget med å utfordre seg selv og hoppe litt ut av komfortsonen. Jeg kjenner at slike opplevelser gir meg både mestringsfølelse og masse påfyll av energi og glede!

Senere den dagen hadde jeg også et møte sammen med min sponsor Stavanger Hudklinikk♥

Vi snakket om samarbeidet vårt fremover, og jeg kan allerede nå si at det er så mye spennende i vente! Jeg føler meg utrolig heldig som får samarbeide med en så dyktig og profesjonell aktør, og det gjør meg enda mer gira på det som kommer. Vi har mange fine planer fremover, og jeg gleder meg virkelig til å ta dere med på reisen og dele opplevelsene mine underveis!

Alt i alt var det en dag som ga meg masse inspirasjon og motivasjon. Det er så fint å kjenne på at man er i utvikling, og at nye muligheter hele tiden dukker opp.

Jeg gleder meg skikkelig til fortsettelsen♥

 

Stor klem, Emilie


Vil du følge meg på reisen min mot Miss Norway 2026?

Gjerne ta kontakt for samarbeid♥

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Instagram: emiliedolmer

TikTok: emiliedolmer 

 

191 Hits

Prepping til lørdag, bootcamp nr 1

Bilde Foto: Kari Teigen

 

Hei alle fine!

I dag skal jeg ta spraytan!

Siden vi skal ta bilder og videoer på lørdag, har jeg lyst til å føle meg litt ekstra fresh og klar. Det er noe med den lille ekstra som gjør at man føler seg mer komfortabel og selvsikker foran kamera og det trenger jeg nå!

Derfor velger jeg spraytan denne gangen i stedet for selvbruning. Jeg vil helst slippe stresset med skjolder og ujevnt resultat, og heller gå for noe jeg vet blir jevnt og fint. Det gjør hele prosessen litt enklere, spesielt når det allerede er mye annet å tenke på.

I går brukte jeg også litt tid på å øve på sminke og hår til lørdagen. Det er faktisk veldig gøy å teste ut ulike looks og finne ut hva jeg føler meg mest komfortabel i. Samtidig gir det meg litt mer ro å vite at jeg har en plan når dagen først kommer!

Nå begynner det virkelig å nærme seg, og jeg kjenner både på spenning og litt nerver. Det er mange små forberedelser, men jeg prøver å nyte prosessen og alt jeg lærer underveis.

Og hvis alt går som jeg håper på lørdag, kommer jeg definitivt til å gjøre det samme til finalen også. 

Så i dag blir det litt selfcare, forberedelser og fokus på å føle meg best mulig ⯑
Klem Elin 

 

Kontakt meg:

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Insta: elin.teigen

TikTok: elin.teigen

Facebook: Elin Hoff Teigen

Facebook side: Elin Hoff Teigen- Veien til Miss Norway 2026

 

 

231 Hits

Møte i oslo - Ny jobb

IMG_6699

Hei stjerner! ⭐️

I går var jeg på dagstur til oslo! Jeg har vert så heldig å få en ny rolle på jobb som «opening crew». Det betyr at når det åpnes nye restauranter får jeg reise dit å hjelpe dem i oppstartsfasen og lære opp ansatte.

I går hadde vi vårt første fellesmøte med alle i opening crew og ledelsen. Jeg reiste hjemmefra kl 06 og var på kontoret til 10 da møtet startet.  Vi tok en introduksjonsrunde, vi er 10 personer fra rundt om hele landet. Vi fikk en presentasjon om hvordan og hvorfor opplæring av ansatte er som den er og vi diskuterte hvilke rutiner vi gjør ulikt. Vi ble enige om hva vi skal lære bort så alle har de samme rutinene. Etter presentasjonen gikk vi til en restaurant i samme gate og spiste lunsj. Det var en veldig god kylling salat og jeg ble bedre kjent med de andre.

Etter lunsj var det ny presentasjon holdt av gründeren av restauranten. Det var spennende å høre historien igjen og planene fremover. De skal åpne 3 nye restauranter til sommeren og en del på høsten. Vi fikk høre mer om de 3 åpningene og fikk tildelt vakter.

Jeg skal være med på en åpning i Molde og skal få bo der i 2 uker, så skal jeg kanskje være med på en åpning i Stavanger. Jeg gleder meg super mye og er veldig takknemmelig for denne muligheten. Denne rollen er perfekt for meg som elsker å reise, møte nye mennesker og lære bort hva jeg kan.

Etter presentasjonen i 15 tiden var vi ferdig for dagen og hadde after work! Jeg fikk for første gang prøve shuffle board, det var gøy og ikke like vanskelig som jeg hadde tenkt. Deretter var det middag før jeg reiste til flyplassen med de andre og var hjemme igjen i 23 tiden. Det var en super koselig dag og jeg er glad jeg fikk bli kjent med så mange nye fine mennesker. Dette blir en travel og spennende sommer! ❤️

 

 

For samarbeid ta kontakt! ⭐️

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Instagram:Dina.sandnes

Tiktok: Dina.sandnes

222 Hits

Stjernedryss i korpset

Stjernedryss

I dag har vært en dag fylt med stolthet, takknemlighet og sterke følelser. Under stjernedryss i korpset ble jeg påminnet om hvor mye disse årene har betydd for meg. For hvert år man spiller i korps får man en stjerne. Og i dag mottok jeg min niende. Ni år med musikk, disiplin, fellesskap, øvelser, konserter og minner som har formet meg både som menneske og musiker. Å stå der i dag vitende om at dette er mitt siste år i korpset gjorde øyeblikket ekstra sterkt. Det føles nesten uvirkelig. Korpset har lært meg verdien av samarbeid, ansvar og det å stille opp for hverandre, verdier jeg tar med meg videre.

Som Miss Norway‑deltaker ønsker jeg å være en rollemodell som viser at engasjement og tålmodighet over tid gir resultater. Jeg håper jeg kan inspirere yngre musikere og andre til å holde fast ved det de brenner for selv når reisen er krevende. Disse årene har formet meg og minnene vil alltid ha en spesiell plass i hjertet mitt.

 

Følg meg gjerne på sosiale medier: 

Instagram madelight.no

TikTok madelight.no

271 Hits

Bootcamp om 3, 2, 1!

Foto: Privat

Hei!
Hvordan har du det i dag?

Velkommen tilbake hit til meg! 

Det er ikke lenge igjen til Bootcamp nr 1, det er faktisk allerede denne helgen! 

Jeg gleder meg helt enormt og har allerede begynt å finne frem ting som skal pakkes. Det blir en utrolig lærerik helg med tett program, så da er det viktig å være forberedt! 

Jeg har faktisk fått tak i gummi-såler som man plasserer under tærne på høye heler, både for ikke å skli men også for litt mer komfort. De hælene jeg bruker er allerede veldig gode, men etter mange timer kan selv de beste hælene føles litt harde. Og jeg gleder meg veldig til å teste ut sålene!

Det skal også pakkes med en del andre ting. Vi skal nemlig ikke bare gå catwalk denne helgen - det blir fullt med aktiviteter som sash-sermoni, fotografering som skal brukes til SMS-stemmer, filming til finale og mye mer! 

Sash-sermonien er spesielt noe jeg har sett frem til! En sash er det båndet man ofte ser rundt kroppen på skjønnhetsutdøvere, men på denne skal det stå mitt navn! Jeg kan ikke vente til denne helgen og må ærlig innrømme at jeg teller ned dager! 

Jeg er så utrolig takknemlig for denne reisen og gleder meg skikkelig til å dele enda mer med dere!

Tusen takk for at du er med på reisen!
Vi snakkes i neste innlegg! 

Stooor klem
Isabelle ⭐


Ønsker du å støtte og hjelpe meg videre på min reise mot Miss Norway 2026?
Eller ønsker du et samarbeid?

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat! 

Epost; Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Instagram: isabelle.francesca
Tiktok: isabelledahle
Snapchat: Isabelle.dahle
Facebook: Min reise mot Miss Norway 2026!

 

328 Hits

En dag foran kamera med Aerly

IMG_955_20260429-175002_1

 

 

 

Hei, alle fine!♥

Den siste tiden har jeg hatt gleden av å gjennomføre en spennende photoshoot sammen med min samarbeidspartner Aerly ♥

 

Denne shooten var ekstra spesiell, da jeg fikk være med på å presentere deres nye kolleksjon. Aerly leverer moderne og stilrene plagg, med fokus på både komfort og eleganse – noe som virkelig kommer frem i bildene.

 

Vi jobbet med ulike uttrykk og settinger for å få frem bredden i kolleksjonen. Fra enkle og naturlige looks til mer edgy og uttrykksfulle stylinger. Det var viktig for oss å vise hvor allsidige plaggene er, og hvordan de kan tilpasses ulike personligheter og anledninger.

 

Selve shooten hadde en fantastisk energi. Teamet var profesjonelt, kreativt og fullt av gode ideer, noe som gjorde opplevelsen både lærerik og veldig inspirerende. Jeg fikk utfordre meg selv foran kamera, og utvikle meg videre som modell.

 

Jeg er utrolig takknemlig for samarbeidet med Aerly, og gleder meg til flere spennende prosjekter fremover♥

 

XOXO Victoria 

Vil du følge meg på min reise mot Miss Norway 2026?

Tik tok: https://www.tiktok.com/@victorianitter0?lang=nb

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Facebook: https://www.facebook.com/victoria.nitter

Instagram: https://www.instagram.com/victorianitter0/

301 Hits
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på