fbpx

Hei! Jeg er en 19 år gammel jente som elsker å uttrykke mine kunstneriske ferdigheter, og å spre glede blant de rundt meg. Jeg legger stor vekt på ærlighet, og det er nettopp det jeg ønsker å ta med meg inn i denne bloggen. Jeg ønsker at dette skal være ett sted for utforsking og utvikling - uten filter.

Fotoshoot til finaleuttaket!

 foto: Haugen Foto


 

Hei alle fine!

 

For noen dager siden hadde jeg min første fotoshoot til finaleuttaket.

 

Jeg jobbet med en fotograf jeg aldri har møtt før, så jeg var veldig spent på hvordan det skulle gå. Det gikk selvfølgelig veldig fint, og han var veldig profesjonell. Vi fikk tatt noen fine bilder på Bryne. Det er en liten by ca 10 minutter fra der jeg bor. Selv om jeg er veldig komfortabel foran kamera, er det noe helt annet å posere for en fotograf. Det er mye mer profesjonelt og seriøst. Det er så rart å tenke på at jeg har gått fra å ta selfies hjemme, til å gjøre fotoshoots til Miss Norway. Fjorten år gamle meg hadde vert så stolt.

 

Vi tok også noen bilder på stranda. Jeg fant fort ut av at det å bli tatt bilde av i bikini er noe man må vende seg til. Nesten hele kroppen din vises, og det er en treningssak å ikke dømme den. Jeg må bare huske at alle er vakre, fra innsiden og ut. Og så minner jeg meg selv på at man kan se om noen er selvsikre. Når noen er selvsikre, blir de tusen ganger finere og mer attraktive. Det bidrar til en helt eksepsjonell utstråling. Og utstråling bidrar igjen på hvordan andre mennesker opplever deg. Altså, moral of the story: Elsk deg selv!

 


 

Glad i dere!

 

Gjerne ta kontakt for samarbeid:

 

Tiktok: eileen.bugge

Instagram: eileen.bugge

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

339 Hits

Catwalk øving i påskeferien

 

 

Hei alle fine!

 

Hvordan har dere det?

 

Jeg håper virkelig dere har hatt en fin påskeferie så langt.

 

Jeg skal være ærlig å innrømme at jeg er enda like glad i påske som jeg var da jeg var liten. Dessverre er foreldrene mine og lillebroren min bortreist. Jeg pleier å gjemme påskeegget til lillebroren min, og lage ham skattekart. Jeg kjenner ikke på like mye glede når lillebroren min ikke er her. Det er så mye lettere å være leken, og sette pris på påsken når et barn er til stede. Man beholder på en måte litt av magien.

 

Selv om jeg ikke kan feire påsken med familien, kan jeg jo ha det gøy med andre!

 

 

 

I dag fikk jeg besøk av en av venninnene mine, som også deltar i Miss Norway. Vi ble nemlig kjent rett før catwalk kurset, og tok fly sammen og bodde på hotell sammen. Jeg setter veldig stor pris på at jeg kommer såpass godt overens med noen som også deltar i konkurransen. Jeg har en støttespiller som hyper meg opp hele veien mot finalen.

 

Vi startet med å varme opp beina, og hoftene. Så gikk vi mye rundt i stua mi, og øvde på ting vi må forbedre. Det er mye lettere å bli bedre når man har noen andre som kan catwalk til å hjelpe, og se hva man gjør feil.

 

 

Det er mye som står på planen fremover, og jeg gleder meg veldig.

 

 


 

Glad i dere!

 

Gjerne ta kontakt for samarbeid:

 

Tiktok: eileen.bugge

Instagram: eileen.bugge

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.  

280 Hits

Day in my life - fokus på Miss Norway

 

foto: Miss Norway org


 

Hei alle fine!

 

Håper dere har hatt en fantastisk uke!

 

 

Det har skjedd mye bak kulissene for tiden. Jeg tenkte derfor å fortelle dere om en dag i mitt liv, og hvordan det faktisk er å være Miss Norway deltager.

 

 

Onsdag 25.03.2026

 

Jeg prøver å fokusere på mat som gir meg langvarig energi, og som har høyt proteininnhold. Jeg har merket en stor forskjell i hvordan jeg føler meg når jeg virkelig tenker på hva jeg spiser, og hva kroppen trenger.

 

Jeg startet dagen med styrketrening, og deretter cardio. Jeg pleier å gå på mølla, og øve på catwalk samtidig. Jeg fokuserer ekstra på holdning og hofter, spesielt når jeg øver uten sko.

 

På onsdager har vi en veldig lang pause midt i skoledagen, så jeg bestemte meg for å være produktiv, og få gjort mest mulig. Som sagt trente jeg. Jeg er så heldig å ha et treningssenter på skolen som jeg kan bruke når jeg vil.

 

Deretter deltok jeg på bingo igjen på et sykehjem i Sandnes. Det var veldig koselig å se beboerne igjen, og jeg var ikke nervøs denne gangen. Da vi var ferdige så jeg at jeg enda hadde mye tid igjen før jeg måtte tilbake på skolen, så jeg bestemte meg for å gå innom en brudekjolebutikk i Sandnes. Jeg presenterte meg selv, og fortalte litt om Miss Norway. Jeg føler meg veldig heldig som kan fortelle at de hadde kjempe lyst å låne meg en kjole til finalen, og eventuelle fotoshoots. De hadde utrolig mye fint, og jeg tror jeg vet omtrent hvilken kjole jeg vil bruke.

 

Da jeg gikk ut at butikken gikk jeg innom noen butikker for å prøve å huke inn noen sponsorer. Det er virkelig rejection therapy for å si det mildt. Man må forvente mange nei. Men uansett hvor mange nei du får, kommer det av og til et kanskje. Det gir meg veldig mye motivasjon, og får meg til å ha lyst å jobbe enda hardere.

 

Da skolen var ferdig gikk jeg hjem og øvde på catwalk. Selv om jeg ikke brukte hæler, måtte jeg fortsatt øve på teknikken. Jeg skal ikke risikere at jeg glemmer noe.

 

 


 

 

De siste dagene har jeg prøvd å koble helt av. Dette blir en velfortjent påskeferie. Jeg er helt utmattet fra skole, og jeg har trengt en pause lenge. Jeg har heldigvis mye fri denne ferien, så jeg har mye tid til å skrive til dere, øve på catwalk, og å generelt jobbe mot finaleuttaket. I løpet av ferien har jeg lyst til å ha skrevet manus, og planlagt finaleuttak videoen min. Og jeg håper å få tatt alle bildene og videoene jeg trenger. Været har vært skikkelig dårlig i det siste, som har gjort at jeg og fotografen min har måttet pushet fotoshoot to ganger allerede. Men vi skal ikke la det stoppe oss, og vi prøver igjen på tirsdag. Jeg skal selvfølgelig skrive om det når vi er ferdige.

 


 

 

Glad i dere!

 

Gjerne ta kontakt for samarbeid:

 

Tiktok: eileen.bugge

Instagram: eileen.bugge

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

307 Hits

Life update - mye skjer på en gang

 

foto: miss Norway org


 

Hei alle fine!

 

Dette blir en liten life update.

 

Først og fremst må jeg bare beklage for at jeg har vert så lite aktiv på bloggen den siste uken. Som jeg har nevnt før går jeg siste året på videregående. Jeg har derfor vert nødt til å prioritere skole enda litt mer, og har ikke hatt overskuddet til å sette meg ned å skrive. Det syns jeg er veldig dumt for jeg elsker å sette meg ned og skrive til dere. Når jeg gjør det føler jeg at jeg virkelig får sortert tankene mine.

 

Selv om jeg ikke har postet på bloggen, har jeg vert i full gang med andre Miss Norway relaterte ting. Jeg har vert i kontakt med en fotograf som skal hjelpe meg med fotoshoot til finaleuttaket, og mer. Jeg har jobbet frivillig igjen på det samme omsorgssenteret som sist. Og jeg har snakket med flere bedrifter om mulige sponsoravtaler, blant annet kjolesponsor til finalen som er blitt avtalt allerede. Den ene sponsoren virker veldig lovende, så jeg skal oppdatere dere snarest.

 

Tro det eller ei, men jeg har faktisk ikke øvd på catwalk siden kurset. Som jeg sa har jeg ikke hatt overskuddet til å skrive, men jeg har heller ikke hatt tid til å øve catwalk. Jeg føler alt går i ett akkurat nå, og at jeg ikke får nok tid til alt jeg har lyst til. Jeg skal lage meg en rutine, og planlegge litt bedre, slik at jeg får til alt jeg vil. En annen grunn til at jeg ikke har øvd på catwalk enda er at når vi var på kurset merket jeg at jeg ikke kunne helt føle den ene tåa mi. Jeg kom til konklusjonen at det var en nerve som hadde gått i klem, som ville gå bort etter et par dager, men at jeg trengte å la foten hvile. Den er helt bra igjen nå, og jeg er klar til å begynne å øve igjen. Jeg føler at jeg ligger godt an med øvingen til catwalk uansett, så jeg har sluppet å stresse med akkurat det. Jeg skal ta med et par hæler på skolen, og øve hver gang jeg har fri fra nå av.

 

 

Glad i dere!

 

Gjerne ta kontakt for samarbeid:

 

Tiktok: eileen.bugge

Instagram: eileen.bugge

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

281 Hits

Sammen mot kreft

 

Hei alle fine!

 

I dag skal jeg snakke om noe som er veldig viktig. Nemlig det å stille opp for de som er syke.

 

I årets innsamling til kreftforeningen går pengene til gentesting. Her er ett sitat lånt fra kreftforeningens nettside:

 

  • I dag kan vi finne genfeilene som har betydning for hvorfor en gitt pasient har fått kreft. Det skjer i form av en gentest av selve kreftsvulsten. Informasjonen en gentest gir, kan bane vei for målrettet behandling rettet inn mot genfeilen som forårsaker kreft.

 

 

Søndag 15. mars deltok jeg i årets innsamling. Jeg ble positivt overasket over hvor mange som ønsket å være bøssebærer. på aksjonsdagen samlet kreftforeningen inn 3 374 922 kroner! Det er sykt bra jobba!

 

Det regnet kraftig, og det var mye vind. Men selv om været ikke var på sitt beste, stilte vi opp sammen. Jeg følte virkelig på felleskapet og gleden av å samle inn penger til en god sak. Det er utrolig viktig at vi stiller opp for slike saker, og jeg er glad for at det var så mye engasjement.

 

Jeg er en del av russestyret på skolen min, og jeg har ansvar for innsamlinger til kreftforeningen. Fremover har jeg planlagt noen arrangement, som jeg skal oppdatere dere om senere.

 

Glad i dere!

 

Gjerne ta kontakt for samarbeid:

 

Tiktok: eileen.bugge

Instagram: eileen.bugge

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

229 Hits

Innsats gir resultater !

 

 

 

Hei alle fine! ♥

 

 

På lørdag ble det publisert enda ett avisinnlegg om meg i Jærbladet!

 

Det er skikkelig spennende, og jeg merker at jeg når ut til flere aldersgrupper. Spesielt siden mesteparten av det jeg poster er på sosiale medier som Tiktok. Nå når jeg ut til litt eldre, og jeg har fått veldig mange positive kommentarer og tilbakemeldinger.

 

 

Jeg kan med dette si at catwalk kurset gikk skikkelig bra, og jeg lærte masse, og ble kjent med flere av deltagerne. Det var virkelig en fantastisk opplevelse. Dere kan lese mer om dette her. 

 

Fremover skal jeg fortsette å øve på catwalk, men jeg skal legge hovedfokus på sponsorer og fotoshoots. Noe jeg nevner i avisartikkelen er at jeg sikter mot å bli finalist. Derfor tror det er viktig å skaffe flere sponsorer med tanke på hvor dyrt det kan bli med fly og hotell. Jeg, som mange andre, bor ikke i Oslo. Derfor blir det flere turer til og fra. I tillegg har jeg kommet i kontakt med en fotograf. Jeg ser veldig frem til å bygge en portefølje. Jeg tror selve fotoshootene blir veldig gøy. Heldigvis er jeg veldig komfortabel foran, og det har jeg vert siden jeg var liten.

 

Håper dere har hatt en fin uke ♥

 

 

Glad i dere!

 

Gjerne ta kontakt for samarbeid:

 

Tiktok: eileen.bugge

Instagram: eileen.bugge

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

 

 

266 Hits
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på