fbpx

Hei! Jeg er en 19 år gammel jente som elsker å uttrykke mine kunstneriske ferdigheter, og å spre glede blant de rundt meg. Jeg legger stor vekt på ærlighet, og det er nettopp det jeg ønsker å ta med meg inn i denne bloggen. Jeg ønsker at dette skal være ett sted for utforsking og utvikling - uten filter.

Øver på catwalk - snart semifinaleuttak

foto: privat


 

Hei alle fine!

 

Jeg håper dere har det bra for tiden.

 

De siste dagene har jeg hatt skikkelig sommerfugler i magen. Semifinaleuttaket er bare dager unna. Jeg holder på å finpusse innlegget mitt til semifinalen, og jeg gleder meg veldig til at dere skal få lese det. Jeg har brukt mye tid på det.

 

I går var jeg på Zenia Boulevard kjøpesenter og fant et nydelig sjal, som jeg skal bruke til å øve til finalen. Det er nemlig en catwalk bikini runde, hvor vi skal bruke et sjal. Om jeg kommer til finalen må jeg jo være forberedt. Så jeg har begynt å øve litt catwalk med sjalet. Det var så gøy å øve catwalk i går. Jeg følte noe bare klikket, og så fikk jeg det mye bedre til.

 

Jeg holder hodet høyt, og satser på at ting går min veg fremover. Med hardt arbeid er alt mulig.

 

Glad i dere!

 

Gjerne ta kontakt for samarbeid:

 

Tiktok: eileen.bugge

Instagram: eileen.bugge

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

230 Hits

Min første opplevelse foran profesjonelt kamera - veldig spennende

foto: Sandra Seldal Østerhus


 

Hei alle fine!

 

Jeg skal fortelle litt mer om min første opplevelse foran profesjonelt kamera.

 

Skolen jeg går på har faktisk kun kreative linjer, som da inkluderer en slags fotolinje. Vi har et fotostudio, og profesjonelle kameraer. Jeg var så heldig og fikk lov til å ta bilder dagen før jeg reiste til Spania, så det passet helt perfekt. Jeg fikk møte en dyktig vg1 elev, og vi fikk også litt hjelp av en lærer når kameraet ikke fungerte som det skulle.

 

Det var en helt ny opplevelse for meg. Jeg har tatt masse bilder før, men aldri på denne måten. Til vanlig er det en selfie, eller en venninne som tar noen bilder for meg på et digitalkamera. Jeg er også veldig heldig som allerede er ganske komfortabel foran kamera, og som vet litt hva det går i.

 

Til cocktaikjole bildet gjorde jeg T-pose, som jeg lærte av Lilys digitale catwalk kurs. Det har vært veldig lærerikt, og jeg ser ofte videoene om igjen.

 

Jeg er veldig spent på hva fremtiden har meg i vente.

 

Glad i dere!

 

Gjerne ta kontakt for samarbeid:

 

Tiktok: eileen.bugge

Instagram: eileen.bugge

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

345 Hits

oppdatering: jobber mot semifinaleuttaket i et annet land + min første opplevelse som modell

foto: privat


 

Hei alle fine! ♥

 

I dag ønsker jeg å dele med dere hvordan ting har vært i det siste. Som dere sikkert vet er jeg i Spania akkurat nå. Og som forventet føler jeg at jeg er for langt unna Norge til å kunne gjøre det jeg vil frem til semifinalen.

 

Dessverre fikk jeg ikke gjøre noe frivillig arbeid før jeg reise. Jeg hadde et planlagt event, men det ble kansellert i siste liten, da arrangøren var fraværende. Jeg har kontrakter med to frivillighetssentraler, så jeg håper virkelig jeg får muligheten til å vise hva jeg står for og hva jeg kan få til.

 

Jeg har også tenkt litt på det med sponsor. Jeg er redd jeg virker mindre troverdig om de ikke kan møte meg på ekte før de signerer. Men det vet jeg jo ikke før jeg har prøvd. I dag skal jeg sende mail til alle jeg ønsker å ha samarbeid med, og forhåpentligvis får jeg ett ja.

 

Til nå har ferien min vert ganske fin. I går handlet vi inn masse mat, spilte boccia, spiste på restaurant, og til slutt spilte bingo på en annen restaurant. Jeg føler at jeg virkelig nyter å være her. Jeg har jo delvis vokst opp i Spania. Det visste du kanskje ikke om meg? Jeg har vert på ferie her mist en gang i året så lenge jeg kan huske. Uansett, i dag hadde jeg en ganske chill dag. Jeg solte meg en god stund, og gikk rundt i gatene nær der vi bor, og kjøpte litt småting.

 

Jeg håper alle får/har en fin vinterferie, til de som starter den nå, og alle som allerede har hatt.

 

Jeg vil også dele at jeg har fått tatt alle bildene til semifinaleuttaket! Det var veldig spennende, og noe helt nytt. Jeg har aldri stått modell før. Det var utrolig gøy. Dere har kanskje allerede fått med dere dette om dere følger meg på tiktok, hvor jeg postet en behind the scenes.

 

 

Glad i dere! ♥

 

Gjerne ta kontakt for samarbeid:

 

Tiktok: eileen.bugge

Instagram: eileen.bugge

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

253 Hits

Det er helt uvirkelig!

 

Hei alle fine!

 

Dette er fortsettelsen på blogginnlegget mitt om mine to avisartikler som ble publisert på mandag.

 

Det er helt uvirkelig å si at jeg var i to avisartikler på en og samme dag. Jeg har fått masse positive reaksjoner. Jeg er så utrolig motivert.

 

Dette var mitt andre intervju, så jeg var mye mer avslappet og selvsikker.  Hun som intervjuet meg var veldig hyggelig, ung, og litt kul faktisk. Det var en veldig spennende samtale. Jeg ble spurt veldig mye om hjertesaken min, og naturligvis om hvorfor jeg har meldt meg på.

 

Jeg sitter å skriver dette fra Spania. Jeg har tatt med de høye hælene, og skal selvfølgelig øve på catwalk hver dag. Jeg merker at etter bare en uke er jeg mye mer komfortabel og stødig i skoene.

 

Jeg har mye å se frem til, og det blir mye bra på tiktok fremover!

 

Glad i dere!

 

Gjerne ta kontakt for samarbeid:

 

Tiktok: eileen.bugge

Instagram: eileen.bugge

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

354 Hits

Jeg kan ikke tro det!

 

Hei alle fine! ♥

 

I dag ble det postet hele to avisartikler om meg! Det er helt sykt, og jeg kan nesten ikke tro det.

 

Både i Sandnesposten, og Jærbladet.

 

Dette er veldig spennende, og jeg er så takknemlig for alle disse mulighetene jeg har fått.

 

Det er litt rart å tenke at så mange mennesker har sett meg. Lest historien min. Spesielt hvor fort det sprer seg. Jeg har allerede hørt fra venner av venner sin familie, og enda lengre ut at de har lest om meg. Til og med en lærer fra ungdomsskolen fortalte meg i dag at han hadde lest det.

 

I dette innlegget tenker jeg å snakke om det første intervjuet jeg hadde. Det var med Jærbladet. Det var en utrolig hyggelig dame som intervjuet meg. Hun stilte meg masse gode spørsmål, og fikk meg til å føle meg veldig komfortabel. Jeg følte jeg fikk sagt mye viktig om meg selv, om konkurransen, og om hvorfor jeg meldte meg på.

Jeg er ennå helt i sjokk, og vet ikke hva jeg skal tenke. Det er så sykt, men jeg er så utrolig takknemlig. 

 

Jeg hadde en spesifikk ting jeg ville formidle i dette intervjuet, og det var: ikke vær redd for å ta plass. Følg drømmene dine selv om det er skummelt. Du vet aldri hva du kan oppnå.

 

 

Glad i dere! ♥

 

Gjerne ta kontakt for samarbeid:

 

Tiktok: eileen.bugge

Instagram: eileen.bugge

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 

 

307 Hits

lite motivasjon, og snart Spania tur..?

foto: privat


 

Hei alle fine! ♥

 

Jeg ønsker å dele noe litt mer personlig i dag.

 

Jeg har slitt velig med motivasjon i det siste. Det det er så mye jeg må få gjort, og det føles umulig å starte. Til og med dette innlegget har jeg prokrastinert å skrive i noen timer. Jeg merker at motivasjonen er lavest de dagene jeg ikke har skole. Jeg tror det er det at jeg ikke får startet opp dagen skikkelig, med for eksempel skole, som gjør at jeg utsetter ting.

 

Jeg reiser til Spania på onsdag, og jeg føler jeg ikke har fått gjort nok. Jeg er ikke tilbake i Norge før etter semifinaleuttaket. Derfor må jeg ta alt innenfor konkurransen over telefon etter jeg reiser. Jeg skal gjøre alt i min makt for å få det beste ut av det og nyte ferien min.

 

En ting jeg har sagt lenge er at jeg vil kunne se tilbake på denne reisen og vite at jeg ga alt.

Det står jeg for ennå. Dette er noe jeg har virkelig lyst til å få til. Dette gir meg det lille ekstra jeg trenger. Dette er noe jeg har å se frem til.

 

Husk: du er ikke alene, og det er alltid noen der ute som vil hjelpe deg. ♥

 

Glad i dere!

 

Gjerne ta kontakt for samarbeid:

 

Tiktok: eileen.bugge

Instagram: eileen.bugge

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

324 Hits
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på