fbpx

Takknemlig for reisen mot semifinaleuttaket!

IMG_1894

Hei alle fine!

Jeg gleder meg virkelig til semifinaleuttaket, og jeg er utrolig takknemlig for å få være en del av denne Miss Norway reisen. Det å kunne oppleve alt som følger med deltakelsen betyr veldig mye for meg.

Fra kjoleprøving og planlegging til møter med presse og arbeid med sosiale medier. Hele prosessen har vært både spennende og lærerik. Det å finne kjolen jeg føler meg komfortabel og trygg i, og vite at den ble gjort klar til meg, var en veldig fin opplevelse.

Jeg er også takknemlig for oppmerksomheten jeg får, og for muligheten til å vise hvem jeg er, hva jeg står for og hva denne reisen betyr for meg. Det er motiverende å kjenne på all støtten rundt meg, og jeg setter stor pris på alle som følger med, heier og deler gode ord underveis.

Denne reisen handler ikke bare om konkurransen, men også om personlig utvikling, nye erfaringer og møter med mennesker jeg ellers kanskje ikke ville møtt. Jeg lærer mye om meg selv, om kommunikasjon og om å stå trygt i meg selv i nye situasjoner.

Jeg gleder meg til fortsettelsen, til semifinaleuttaket og til alt som kan komme videre. Uansett utfall er jeg først og fremst takknemlig for muligheten til å være med og for alt jeg har fått oppleve så langt ❤️

Klem Elin

Kontakt meg:

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Insta: elin.teigen

TikTok: elin.teigen

Facebook-side: Elin Hoff Teigen - Veien til Miss Norway 2026

359 Hits

Sommerfugler i magen og semifinale-fotoshoot

IMG_991_20260223-204703_1

Hei alle fine <3

 

Først og fremst vil jeg si en stor takk til fotograf Anngunn Flatebø Dårflot og makeupartist og hårstylist Tilde Cathrine Kjos-Klevan. Dere var helt fantastiske begge to. Takk for profesjonalitet, god energi og for at dere fikk meg til å føle meg så trygg og komfortabel gjennom hele dagen.

 

I dag har jeg vært på semifinale fotoshoot, og nå kjenner jeg virkelig at semifinalen er rett rundt hjørnet. Det begynner å føles ordentlig ekte, og sommerfuglene i magen er definitivt på plass.

 

Jeg var så heldig å få med gratis makeupartist, og hun gjorde både hår og sminke. Det var så deilig å bare kunne sette seg ned og bli ordnet før vi startet. Stemningen var god helt fra start, og det betyr så mye på en sånn dag.

Det første vi gjorde var hår og sminke, og det var skikkelig gøy å se hele looken komme til liv. Etterpå startet vi med mitt første antrekk. Jeg var litt spent i starten, men jeg fikk masse god veiledning hele veien – både på posering, holdning og uttrykk. Jeg merker virkelig hvor mye jeg utvikler meg for hver shoot.

 

Deretter byttet jeg til cocktailkjole, og det var virkelig en favoritt. Jeg følte meg mer og mer komfortabel foran kamera, og det var rett og slett en utrolig fin opplevelse. Jeg lærte masse, koste meg og fikk virkelig kjenne på hvor mye dette betyr for meg.

 

Nå som semifinalen er så nærme, kjenner jeg på både spenning, takknemlighet og motivasjon. Jeg gleder meg så mye til fortsettelsen.

 

Husk å heie på deg selv også – du stråler mer enn du tror ⯑

 

Vil dere følge reisen min videre?

 

Facebook:

https://www.facebook.com/share/1K6w9dXQZh/?mibextid=wwXIfr

 

Instagram: @ada.sophie_

TikTok: @ada.sophie_

 

For samarbeid eller henvendelser:

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

285 Hits

Å være usikker

Hei alle fine♥

 

I dag har jeg lyst til å dele noe som har vært en stor del av livet mitt, nemlig usikkerhet.

Jeg har brukt store deler av livet mitt på å tro at jeg ikke er god nok.

Jeg var usikker på hvem jeg var. Usikker på om jeg passet inn. Usikker på om jeg var god nok. 

 

I oppveksten følte jeg ofte at jeg sto litt på siden av alt. Som om alle hadde fått en slags oppskrift på livet, mens jeg prøvde å finne ut av ting underveis. Jeg var mester i å sammenligne meg selv med andre. Hvordan de så ut, hva de fikk til (spesielt karakterer på skolen), og hvor sikre de virket. Og inni meg vokste en følelse av at jeg ikke strakk helt til.

 

Det rare er at usikkerheten ikke alltid synest utenpå. Man kan smile, være sosial og fungere helt fint, men samtidig kjenne på uro og tvil.

Jeg brukte mange år på å lete etter plassen min. Tro at jeg måtte bli mer som alle andre for å passe inn. Men det jeg ikke forsto da var at plassen aldri var noe jeg måtte lete etter, den var noe jeg selv måtte skape.

 

Med årene har jeg lært at usikkerhet ikke betyr at det er noe galt med deg. Det betyr bare at du er menneskelig. At du bryr deg og ønsker å høre til.

I dag kan jeg fortsatt kjenne på usikkerhet i blant. Forskjellen er at jeg ikke lar den styre meg på samme måte som før. Fordi jeg vet at jeg er god nok som jeg er, selv på dager der jeg tviler.

Og kanskje er det akkurat det som er å finne plassen sin: Ikke å bli en perfekt versjon av seg selv. men å tørre å være den man er.

Hvis du kjenner deg igjen, så bare husk at du ikke er alene. Det er plass til deg også♥

216 Hits

Å få bidra er også en hjelp for deg selv

17F747EE-C043-405D-9FBA-381E66FD377E

BINGO

I dag hjalp jeg til på bingo i serviceboligene her i byen. Jeg skulle lese opp tallene, men må ærlig innrømme at jeg ikke alltid så hva som stod på kulene, og flere av beboerne var mye kvikkere enn meg! Og rettet meg opp. Som var herlig. Jeg har en veldig sterk tro på at det ligger mye verdi i at unge og eldre får være sammen, og at det er altfor få møteplasser for det.

Det ga meg masse verdi å få bidra.

Som har vært mitt motto i det siste, å få bidra er også en hjelp for deg selv. Anbefaler virkelig alle og melde seg som frivillig. Det åpner øynene dine for ting du kanskje ikke ville lagt merke til ellers.

Klem Synne♥

Ønsker du å samarbeide, støtte eller følge reisen min? 

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Du finner meg også på sosiale medier

Instagram: @synneskjelbred

TikTok: @synneskjelbred

218 Hits

Drømmen føles mer ekte for hver dag; Road to Semifinalen!

Heia gorgeous!

Hvordan går det med dere alle?
Jeg håper virkelig at alt står bra til! Ny uke betyr nye muligheter

jeg kjenner at denne uken føles litt annerledes.

 

Nå er det bare 6 dager til innlevering av semifinalist, og 11 dager til vi får vite hvem som går videre til semifinalen. Det begynner virkelig å bli real. For hver dag som går, kjenner jeg det mer og mer i magen. Sommerfugler, nervøsitet, spenning – alt på én gang.

Og helt ærlig?
Det er nå jeg begynner å second guess alt.

Har jeg gjort nok?
Har jeg lagt ut nok?
Har jeg samlet nok poeng?
Kunne jeg gjort mer?

Men midt i alle de tankene må jeg stoppe opp og minne meg selv på en ting,
jeg har gjort mitt beste. Jeg lærer mer og mer hver dag, prøver å være bedre enn det jeg var i går.

Hvis jeg ikke går videre, så betyr ikke det at drømmen stopper her. Det betyr bare at reisen fortsetter! Det kommer alltid en ny sjanse. Du kan ikke gi opp bare fordi du møter motstand en gang. Growth happens outside your comfort zone.

Jeg vil også si at jeg heier så utrolig mye på alle dere Miss Norway-deltakere. Dere er helt fantastiske, både på utsiden og på innsiden. Jeg har blitt kjent med så mange fine jenter gjennom denne reisen, og det har betydd mer for meg enn dere aner. Det å kunne støtte hverandre, selv om vi teknisk sett er konkurrenter, sier så mye om fellesskapet i Miss Norway.

Miss Norway har allerede lært meg så mye. De siste ukene har jeg presset meg selv mer enn jeg trodde jeg kunne. Jeg har utviklet meg, utfordret meg selv og lært hva ekte dedikasjon betyr. Hvis du virkelig vil noe, så må du gi det alt. You honestly can’t hold back.

Du må tørre å vise hvem du er.
Du må tørre å snakke høyt.
Du må tåle kritikk og judgement.

Noen vil judge deg.
Noen vil supporte deg.
Men du kan ikke la andres opinions definere drømmene dine.

Jeg vil også rette en stor takk til Miss Norway-organisasjonen for denne muligheten. Jeg kommer aldri til å glemme morgenen 7. januar da jeg våknet og så mailen om at jeg hadde blitt deltaker. Den følelsen var helt ubeskrivelig.

Jeg var oppriktig redd for at plassen min skulle bli tatt bort fordi jeg er i USA frem til mai. Men organisasjonen viste forståelse og stolte på meg. De så dedikasjonen min, og de ga meg sjansen. Den tilliten betyr mer enn jeg kan forklare, og jeg er evig takknemlig for den.

Uansett hva som skjer de neste dagene, så vet jeg at denne reisen allerede har formet meg. Jeg er sterkere. Jeg er modigere. Og jeg har lært at jeg faktisk tør mer enn jeg trodde.

Lykke til til alle Miss Norway’s! 
Jeg gleder meg så mye til dagene som kommer. Dette blir sykt spennende.

Og ja… dere kommer definitivt til å høre mer fra meg nå;)
Photoshoot i morgen – I’m so excited!!

Heier på dere alle.
Sender masse love, hugs og support! 

mwah!

 

Love, Natalie Hegdal

 

Hvis du vil hjelpe meg gjennom denne reisen til Miss Norway 2026, ta gjerne kontakt med meg!

Du finner meg her!

Email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

1114 Hits

Gikk ikke helt som planlagt

IMG_444_20260223-123519_1 Foto: @foto_afra Hår: Nathalie Sletvold

Hei stjerner! ⭐️

Jeg har vert på malekveld i regi av treffpunkt som er en røde kors gruppe for jenter. Med min hjertesak - ensomhet synes jeg dette var et utrolig fint tilbud som jeg bare måtte teste ut!

Jeg så en plakat om denne kvelden da jeg var frivillig hos fellesverket og meldte meg på med en gang. Jeg tenkte - maling og girltalk, det må jo bli bra. Det var arrangert paint and switch hvor vi satt rundt ett bord og malte, etter 5 min ga man maleriet til nestemann og til slutt hadde alle malt litt på alle sitt maleri. Til å starte med hadde jeg en ide om hva jeg ville male, men måtte bytte taktikk da alle bildene var så ulike. Så søtt at en del av alle personlighetene ble samlet på ulike bilder. ❤️

Vi fikk servert kjeks, frukt og mocktails som hun ene frivillige lagde. De var super fine og smakte godt! Jentegruppen møtes en tirsdag i måneden og dette er definitivt noe jeg kommer til å melde meg på igjen, kanskje som frivillig? Xx

 

 

For samarbeid ta kontakt! ⭐️

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Instagram:Dina.sandnes

Tiktok: Dina.sandnes

199 Hits
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på