fbpx

Det riktige livet finner deg

F129FF09-CEF2-4C39-8E03-7BC57A439694

Å leve autentisk

I løpet av min Miss Norway reise har jeg lært hvor viktig det er å være tilstede i øyeblikket. Å faktisk virkelig nyte hvert et øyeblikk, de gode og dårlige. Sette pris på seierne. Gi seg selv ros når man gjør noe bra. Være stolt over seg selv og takknemlig. Men også lære av sine feil og ikke være redd for å utfordre seg selv. For man kan så mye mer enn man tror.

Men at man må å være fullstendig autentisk for å oppnå sitt fulleste potensiale, er kanskje det viktigste jeg har lært. 

Jeg tror mye faller på plass når man slutter å prøve å være riktig hele tiden.

Når man begynner å være seg selv fullt ut, faller ting mer naturlig på plass. For hvis man hele tiden prøver å være noe annet, ender man ofte opp med å tiltrekke ting som passer den versjonen, ikke den ekte deg.

De riktige menneskene, mulighetene og opplevelsene finner deg mye lettere når du faktisk tør å være deg selv fullt ut. 

Livskvaliteten min har blitt så mye bedre av å tørre å være meg selv. At føles mye mer riktig.

Håper alle får en fantastisk uke!♥ Jeg starter i hvert fall uken med å sette pris på autentisitet. Kanskje alle skal prøve minst en ting denne uken som får oss til å føle seg som ditt fulleste selv?

Klem Synne♥

Ønsker du å samarbeide, støtte eller følge reisen min? 

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Du finner meg også på sosiale medier

Instagram: @synneskjelbred

TikTok: @synneskjelbred

Facebook: Synne Skjelbred - Veien til Miss Norway 2026

171 Hits

Ting jeg har lært om catwalk så langt

IMG_3784 Fotograf: Bjørn Dethloff

Noe av det jeg har lært så langt i Miss Norway, er at catwalk handler om mye mer enn å bare gå i hæler.

Etter hvert har jeg skjønt hvor mye jobb som faktisk ligger bak. Ikke bare teknikken, men selvtilliten, kontrollen og det å være komfortabel på en scene.

Det er veldig rart å se tilbake på de første gangene jeg gikk, fordi jeg allerede føler jeg har utviklet meg mye. Samtidig ser jeg også hvor mye jeg fortsatt kan lære frem mot finalen og det motiverer meg skikkelig!

Det beste med denne reisen så langt er faktisk å se fremgangen litt etter litt.

I starten syntes jeg det var veldig vanskelig, men nå ser jeg frem til hver eneste catwalk trening og har det så gøy.

Klem Synne♥

Ønsker du å samarbeide, støtte eller følge reisen min? 

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Du finner meg også på sosiale medier

Instagram: @synneskjelbred

TikTok: @synneskjelbred

Facebook: Synne Skjelbred - Veien til Miss Norway 2026

148 Hits

En dag fylt med glede, minner og fine mennesker

image_800kb



 

foto: privat

 

 

Hei, alle fine!♥

I går hadde jeg en utrolig fin 17. mai-feiring sammen med familien og venner. Dagen var fylt med god stemning, masse mennesker ute i gatene og norske flagg overalt. Det var så hyggelig å se alle kledd så fint, både i bunader, dresser og fine kjoler. Hele byen hadde en skikkelig fin og glad stemning.

 

Senere på dagen dro jeg og familien min ut for å spise middag på hotellet. Det var veldig koselig å kunne sitte sammen, spise god mat og bare nyte kvelden med familien. Slike stunder betyr ekstra mye for meg, spesielt på dager som dette.

 

Etter middagen gikk vi litt rundt i gatene og så på folkelivet. Det var så mye liv, musikk og glade mennesker overalt, og det gjorde hele dagen enda mer spesiell.

 

Utover kvelden møtte jeg venner, og vi avsluttet dagen sammen med masse latter, prat og god stemning. Alt i alt ble det en veldig minnerik og vellykket 17. mai-feiring som jeg kommer til å huske lenge ♥

XOXO Victoria 

 

 

Vil du følge meg på min reise mot Miss Norway 2026?

Tik tok: https://www.tiktok.com/@victorianitter0?lang=nb

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Facebook: https://www.facebook.com/victoria.nitter

Instagram: https://www.instagram.com/victorianitter0/

227 Hits

17. mai i går - følelsene sitter fortsatt i

IMG_1749

Gratulerer så mye med dagen på et lite etterskudd!

I dag kjenner jeg virkelig at gårsdagen fortsatt sitter i kroppen. Det er en helt egen type slitenhet som bare 17. mai kan gi — en blanding av stolthet, glede, fellesskap og ømme føtter.

For meg startet 17. mai ekstra tidlig. Jeg var oppe før solen for å være med på flagheising sammen med korpset og allerede da kjente jeg den helt spesielle stemningen som bare denne dagen gir. Vi spilte gjennom store deler av morgenen og dagen og det er alltid like rørende å se hvor mange som møter opp for å feire sammen. Den følelsen å smitte spillegleden over på alle som deler dagen med oss.

Da jeg kom hjem var det nesten som om kroppen prøvde å si at den ville legge seg ned på sofaen og bli der resten av dagen. Men nei det var bare å hoppe i bunaden, fikse håret og gjøre seg klar å feire dagen med familien. Og selv om det alltid er litt stress å skifte i full fart er det noe helt eget med å kjenne bunaden sitte på. Det føles som å bære en liten bit av historien vår.

Resten av dagen gikk til familie, latter og selvfølgelig is og den gode følelsen av å være en del av noe større. Nå dagen etter kjenner jeg at jeg er skikkelig sliten men på den fine måten. Den som betyr at dagen var verdt det.

Håper du også hadde en nydelig feiring og at du i dag har fått litt tid til å hente deg inn igjen ❤️

 

 Følg meg på sosiale media 

Instagram madelight.no

TikTok madelight.no

181 Hits

Tidlig sommerferie! ️

IMG_7214

Hei stjerner! ⭐️

Endelig er det tid for litt “sommerferie” og denne gangen har reisen gått til Litauen! Jeg startet dagen allerede klokken 03.30 på natten for å dra til flyplassen. Jeg tok fly til Oslo og videre til Vilnius. Så tok jeg taxi til den koselige byen Kaunas. Jeg var fremme rundt klokken 13, og skal bo her på hotell de neste 10 dagene. 

Planen med turen er egentlig å lade opp skikkelig før en hektisk og spennende sommer med mye jobb, photoshoots og masse Miss Norway-aktiviteter. Jeg har pakket med meg alt som gir meg ro og inspirasjon som perler, malesaker, ansiktsmasker og selvfølgelig missehælene mine! Jeg skal bruke mye tid på å øve catwalk både i hotellkorridorene og på hotellets gym, slik at jeg får terpet på teknikken til finalen.

Jeg gleder meg også til å utforske Kaunas, møte nye mennesker og kanskje finne en frivillig organisasjon hvor jeg kan bidra litt mens jeg er her. Jeg håper også å finne drømmekjolen til introrunden eller nye hæler! Xx

 

For samarbeid ta kontakt! ⭐️

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Instagram:Dina.sandnes

Tiktok: Dina.sandnes

189 Hits

Jeg tok bare ett bilde hele 17. mai!

 

Hei dere!

Håper alle hadde en fin 17. mai og spiste masse god mat♥

 

Årets 17. mai ble litt annerledes enn hvordan jeg pleier å feire dagen, men på en veldig fin måte.

Vanligvis pleier jeg å ta masse bilder gjennom hele dagen. Jeg elsker jo å kunne se tilbake på minner, og tidligere år har jeg lett sittet igjen med hundrevis av bilder på telefonen etter denne dagen. Men i år ble det faktisk bare ett eneste bilde, og det var av bordet jeg hadde pyntet hjemme før gjestene våre kom til grilling.

Og helt ærlig gjorde meg faktiskt ingenting!

Jeg tror faktisk det gjorde at jeg fikk oppleve dagen på en litt annen måte enn før. Jeg var mer til stede i alt som skjedde rundt meg. Jeg fulgte med på samtalene, hørte latteren rundt bordet, lyttet til fuglekvitter og bare nøt stemningen gjennom hele dagen (noe jeg vanligvis også ville gjort men nå bare helt uten forstyrrelser).

Vi valgte også å se på barnetoget her på øya vi bor på, i stedet for å dra inn til byen slik jeg har gjort de fleste årene tidligere. Og det var faktisk utrolig koselig. Det er roligere, mindre stress og en veldig behagelig stemning. Jeg tror jeg satte ekstra pris på å bare kunne gå rundt i nærområdet, høre korpsmusikken i det fjerne og kjenne på den fine stemningen uten altfor mange mennesker rundt♥

Jeg elsker jo egentlig å ta bilder, og det kommer jeg sikkert alltid til å gjøre også. Det er så fint å kunne se tilbake på gode minner og små øyeblikk. Men akkurat i år kjente jeg hvor godt det var å ikke være så opptatt av å dokumentere alt hele tiden. Jeg fikk heller bare være i øyeblikkene mens de faktisk skjedde, og det gjorde noe veldig fint med hele dagen!

Jeg fikk heller ikke tatt noen bilder i den fine bunaden min meeeen jeg skal i dåp neste helg, så da må jeg nesten få tatt noen bilder der i stedet. Den er jo altfor fin til å ikke vises frem.

17. mai er jo egentlig en dag for feiring, familie, fellesskap og hygge. Og i år føler jeg virkelig at jeg fikk kjent litt ekstra på akkurat det♥

 

Stor klem, Emilie


Vil du følge meg på reisen min mot Miss Norway 2026?

Gjerne ta kontakt for samarbeid♥

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Instagram: emiliedolmer

TikTok: emiliedolmer

202 Hits
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på