fbpx

En uke hjemme i Porsgrunn

Bilde-10 Foto: Elin Teigen

Hei alle fine!

Nå sitter jeg på toget på vei til hjem, denne uken skal jeg nemlig tilbringe i hjembyen min, Porsgrunn. Det gleder jeg meg utrolig mye til.

Mamma og pappa skal reise bort, så jeg skal hjem for å passe hunden vår, Aro. Selv om jeg trives veldig godt i Oslo, og har fått meg jobb der så er det alltid noe spesielt med å komme hjem.

 

Det blir godt å få litt tid hjemme, rett og slett en liten ferie. Nyte litt roligere omgivelser og selvfølgelig få masse tid sammen med hunden min. Jeg vet allerede at det kommer til å bli en fin uke. 

Samtidig fortsetter selvfølgelig forberedelsene til Miss Universe Norway finalen, så det blir ikke en ordentlig ferie for jeg må øve på dansen vår og catwalk, men kjenner det går helt fint. Det er kjempe gøy å øve nå spesielt når finalen er rett rundt hjørnet!

Klem Elin 

Kontakt meg:

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Insta: elin.teigen

TikTok: elin.teigen

Facebook: Elin Hoff Teigen

Facebook side: Elin Hoff Teigen- Veien til Miss Norway 2026

 

 

59 Hits

I morgen åpner SMS-stemmingen!

Bilde-9

Hei alle fine!

Nå nærmer finalen i Miss Universe Norway 2026 seg med stormskritt, og i morgen skjer noe veldig spennende, SMS-stemmingen åpner!

Den som får flest SMS- stemmer vinner folkets favoritt. 

De siste månedene har vært fylt med fotoshoots, catwalk-treninger, bootcamps, blogging og utrolig mange timer med hardt arbeid. Nå begynner vi virkelig å nærme oss finalen.

Jeg er utrolig takknemlig for alle som har støttet meg gjennom denne reisen så langt. Hver melding, kommentar, deling og oppmuntring betyr mer enn dere aner.

I morgen kan jeg endelig dele all informasjon om hvordan dere kan stemme. Jeg håper dere vil følge med!

Tusen takk til alle som heier på meg. Dette hadde ikke vært mulig uten dere. 

Klem Elin 

Kontakt meg:

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Insta: elin.teigen

TikTok: elin.teigen

Facebook: Elin Hoff Teigen

Facebook side: Elin Hoff Teigen- Veien til Miss Norway 2026

91 Hits

STUSH og hest??

Foto: Privat

Hei!
Hvordan har du det i dag?

Velkommen tilbake hit til meg! 

//inneholder reklame//

Jeg har akkurat hatt en photoshoot med STUSH! 

Dette er treningstøy vi finalistene fikk på Bootcamp 1, noe jeg synes var skikkelig hyggelig! Ikke nok med at det sitter godt, det er veldig behagelig på trene med også. Men trening kan se veldig forskjellig ut! Noen løfter vekter, andre løper og noen danser. Mine treningsøkter er for det meste i stallen, så hvorfor ikke ta med Stush dit?

Til tross for at man helst skal ri med ridebukse, var det jammen ikke gærent med shorts, spesielt når det var så varmt! Jeg må også si at toppen kommer til å bli en fast bekjent av stallen, da det er så lett å bevege seg i den. 

Shooten gikk også helt supert! Som modell fikk vi med oss Odin som visste nøyaktig hva han skulle gjøre. Og som dere kan se på bildet, var han en mester i å possere! 

Om du ønsker å se flere bilder fra shooten, kan du se de her! 

Vi snakkes i neste innlegg!
Stooor klem
Isabelle⭐️


Ønsker du å støtte og hjelpe meg videre på min reise mot Miss Norway 2026?
Eller ønsker du et samarbeid?

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat! 

Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
I
nstagram: Isabelle.francesca
tiktok: Isabelledahle
snapchat: Isabelle.dahle
Facebook: Min reise mot Miss Norway 2026!

 

 

99 Hits

Bootcamp 2 – Dag 2

Bilde-6

Hei alle fine!

For en utrolig fin dag det har vært!

Vi startet lørdagen tidlig og sto opp allerede klokken 07.30. Deretter var det bare å sette i gang med hår, sminke og gjøre seg klar til dagen. Klokken 09.00 måtte alle være ferdig glam og klare.

Da startet dagens første økt, hvor vi møtte opp i treningstøy for å øve på både catwalk og introdansen til finalen, vi trente helt frem til klokken 13.00. Det er mye som skal på plass før finalen, men det er så gøy å kjenne at alt begynner å falle mer og mer på plass.

Klokken 13.00 spiste vi lunsj før vi fikk en etterlengtet pause på omtrent halvannen time. Da var det tid for å gjøre en liten touch-up på sminken, fikse håret og skifte til et nytt antrekk før neste aktivitet.

Etter pausen dro vi til det helt fantastiske Chitra House på Fornebu.

Foto: Elin Teigen

For et sted! Vi fikk omvisning i den flotte villaen, tok masse bilder og videoer, og spilte inn innhold til finalen. Det var utrolig gøy å få gjøre noe litt annerledes enn bare trening og catwalk. Vi fikk være kreative, ta masse fine bilder og skape minner sammen.

Foto: Victoria Nitter

Ikke nok med det – vi fikk også servert utrolig god mat og en fantastisk dessert. Hele opplevelsen var helt spesiell, og omgivelsene var rett og slett nydelige.

Foto: Elin Teigen

Rundt klokken 20.30 var vi tilbake på hotellet. Da gikk vi opp på rommene våre for å skifte, dusje og slappe litt av etter en lang dag. Senere møttes flere av oss nede på hotellet for å sitte sammen, prate og nyte resten av kvelden.

Alt i alt har dette vært en fantastisk dag. Jeg liker selvfølgelig catwalk-treningene, men det var også veldig gøy å få gjøre noe litt annerledes og besøke et så utrolig flott sted. Vi fikk tatt masse fine bilder, laget spennende innhold og gode minner.

I morgen er det allerede siste dag av Bootcamp 2. Da starter vi klokken 10.00, ferdig glammede og klare for bilder, videoer, catwalk og dans. Før helgen er over, og det er tid for hjemreise klokken 14.00.

Nå gleder jeg meg til en siste dag sammen med disse fantastiske jentene! 

Klem Elin 

Kontakt meg:

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Insta: elin.teigen

TikTok: elin.teigen

Facebook: Elin Hoff Teigen

Facebook side: Elin Hoff Teigen- Veien til Miss Norway 2026

 

73 Hits

Bootcamp 2 – Dag 1

Bilde-4 Foto: Victoria Nitter

Hei alle fine!

Denne helgen har det vært Bootcamp 2 med Miss Universe Norway Finalister 2026! Jeg dro til Quality Hotel Expo på Fornebu klokken 15 på fredag, og var utrolig spent på alt vi skulle gjennom denne helgen.

Klokken 16 hadde jeg privattime i catwalk. Det var veldig lærerikt, og jeg fikk jobbet med detaljer som holdning, vendinger og hvordan jeg kan bli enda tryggere på scenen. Det er alltid gøy å få personlig veiledning, fordi man lærer så mye på kort tid.

Klokken 18 samlet alle finalistene seg på hotellets restaurant for å spise middag sammen. Det var utrolig hyggelig å få tid til å snakke med de andre jentene. Vi har fått et veldig godt samhold, og det gjør disse helgene ekstra spesielle.

Etter middagen var det tid for dansetrening. Klokken 19.30 startet dansetimen, og vi øvde helt til klokken 21. Denne gangen jobbet vi med introdansen som skal fremføres på finalen. Det var mye å huske på, men samtidig veldig gøy å se hvordan dansen begynner å ta form. Jeg gleder meg til å fortsette å øve og se resultatet når alt kommer sammen på scenen.

Dette var en veldig fin start på Bootcamp 2. 

Klem Elin

Kontakt meg:

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Insta: elin.teigen

TikTok: elin.teigen

Facebook: Elin Hoff Teigen

Facebook side: Elin Hoff Teigen- Veien til Miss Norway 2026

59 Hits

Operataket- resultatet på en nydelig dag

Foto: Bjørn Sagen, kjole: LoopDeLux

Hei!
Hvordan har du det i dag?

Velkommen tilbake hit til meg! 

//inneholder noe reklame//

Husker du jeg skrev om bilder på opera-taket? Nå er de her!

Du kan se flere bilder fra dagen her!

Det var utrolig kult å få tilbake bildene. Jeg skal med en gang si at det ikke alltid føltes like elegant som det så ut! For vinden hadde nemlig egne meninger den dagen og dro håret mitt i alle kanter. Likevel ble det seende veldig stilig ut og jeg er rett og slett super fornøyd med resultatet!

Vi beveget oss over store deler av operaen for å jakte etter det perfekte lyset. Det føles noen ganger ut som at man har tid på seg, da himmelen sakte men sikkert blir mørkere og mørkere, spesielt på kvelden. Men til tross for at vi måtte være effektive, synes jeg vi var flinke med å finne roen! Noe som absolutt gjenspeiler seg i bildene! 

Ikke minst var det utrolig gøy å låne en kjole fra LoopDeLux! Denne passet perfekt opp på opera-taket og til tross for at vinden dro kjolen i alle retninger, ble den sittende som den skulle! Det var også utrolig gøy å sprade rundt på opera-taket, fordi det var ikke mange som forventet å se en brudekjole i vinden på en helt ordinær kveld. Ikke minst finnes denne kjolen hos LoopDeLux og kan bli din! 

Vi snakkes i neste innlegg!
Stoooor klem
Isabelle⭐️


Ønsker du å støtte og hjelpe meg videre på min reise mot Miss Norway 2026?
Eller ønsker du et samarbeid?

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat!

Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Instagram: Isabelle.francesca
Tiktok: Isabelledahle
Snapchat: Isabelle.dahle
Facebook: min reise mot Miss Norway 2026!

 

 

192 Hits
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på