fbpx

Modell for Riccovero

IMG_0328

Foto: Fotograf Helle


//Inneholder reklame

hei alle fine! ♥

Jeg er utrolig takknemlig for muligheten jeg har fått til å være modell for Riccovero. Det er en stor glede å få være en del av et så elegant og tidløst uttrykk, og jeg setter stor pris på tilliten jeg har blitt vist.

 

Å få oppleve slike muligheter er noe jeg ikke tar for gitt. Hver erfaring gir meg nye minner, lærdom og motivasjon til å fortsette å utvikle meg videre. Jeg er takknemlig for alle menneskene jeg får møte, alle utfordringene som gjør meg sterkere, og alle øyeblikkene som blir en del av reisen min.

 

Som deltaker i Miss Norway er jeg ekstra glad for å kunne dele slike erfaringer. For meg handler denne reisen om å gripe muligheter, være takknemlig for det man får oppleve, og alltid strebe etter å bli en bedre versjon av seg selv.

 

Tusen takk for denne fine muligheten♥

Oppdag Riccovero her

Vil du følge meg på min reise mot Miss Norway 2026?

Tik tok: https://www.tiktok.com/@victorianitter0?lang=nb

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Facebook: https://www.facebook.com/victoria.nitter

Instagram: https://www.instagram.com/victorianitter0/

 

94 Hits

Jeg syr min egen finalekjole!

IMG_8144

 

Hei stjerner! ⭐️

Jeg har bestemt meg for å sy min egen kjole til finalen! Jeg fikk en idé om hvilken kjole jeg ønsket meg. Rosa, masse glitter, ekstravagant, galla vibe. Jeg har tidligere sydd litt klær og tatt kurs hos Delia Lorga som var designeren til Miss Norway 2022 Ida Anette, men jeg har aldri sydd en egen galla kjole.

Jeg elsker utfordringer og startet med å tegne kjolen jeg så for meg.

En korsett topp dekket i diamanter, rosa skulder del, stort rosa skjørt.

Jeg bestilte det jeg trengte av stoff, metalltråd, diamanter, lim, manekeng, underskjørt, perler og rosa sytråd. Da det ankom startet jeg på toppen. Jeg har nå brukt over 16 timer på å lime på diamant for diamant. Jeg er ikke halvveis på overdelen en gang, men jeg kan se ideen min komme til live!

(En liten sneak peak)


Jeg er blir super motivert for hver del som blir ferdig og gleder meg til å starte på skjørtet! Denne kjolen vil nok virkelig skille seg ut og glitre på scenen. Xx

 

 

 

For samarbeid ta kontakt! ⭐️

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Instagram:Dina.sandnes

Tiktok: Dina.sandnes

90 Hits

Litt lykke i det å være uheldig!

Foto: Privat

Hei!
Hvordan har du det i dag?

Velkommen tilbake hit til meg!

//Inneholder reklame//

Jeg har vært skikkelig uheldig. Og ikke den typen uheldig at jeg har vært klumsete, mer at jeg rett og slett må trekke en visdomstann i dag! Hadde det gått an å legge til en emoji som ser redd ut, hadde jeg lagt den til bak her! 

Tannlegen er ikke akkurat mitt favoritt sted å være, men noen ganger må man gjøre ting man ikke har lyst til. Det er jo tross alt noe de fleste av oss må igjennom og jeg har allerede fått klarert at jeg kan slå meg så løs jeg bare vil på bootcamp, uten at det vil påvirker helbedringsprosessen!

Men, når man har vondt i munnen er det jo ikke alltid like lett å tygge. Og det å spise da, blir litt vanskeligere. Derfor er jeg så utrolig takknemlig for å ha disse flytende kost-tilskuddene! Det hjelper litt ekstra slik at kroppen får all næringen den trenger! Disse sticksene er også utviklet for å dekke ønskede behov som å hjelpe fordøyelsessystemet, få mer energi eller styrker immunforsvaret for eksempel. Her kan man selv tilpasse etter behov, det finnes en stick for alt! 

På bildet over kan du se noen av mine favoritter, som jeg faktisk også hadde med meg på bootcamp 1 - og gjett om de skal bli med på bootcamp 2 også! Det er blant annet en alovera stick som ikke bare støtter immunforsvaret, men den bidrar også til innvendig hudpleie! Den rosa på bildet er en stick som bidrar til naturlig energi og sirkulasjon! 

Så, hvis du skulle være like uheldig som meg og slite med en tann, så vil jeg absolutt anbefale å ha disse sticksene på lager! Men jeg må advare at de fort finner sin faste plass i hverdagen, da de er et utrolig fint tilskudd! Og det finnes selvfølgelig en stick for alle! 

Disse kan kjøpes på Ktown.no!

Vi snakkes i neste innlegg! 
Stooor klem
Isabelle⭐️


Ønsker du å hjelpe og støtte meg videre på min reise mot Miss Norway 2026?
Eller ønsker du et samarbeid?

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat! 

Epost; Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Instagram: Isabelle.francesca
Tiktok: Isabelledahle
Snapchat: Isabelle.dahle
Facebook: Min reise mot Miss Norway 2026!

 

163 Hits

Ting jeg har tenkt på i det siste

10

Fotograf: Lena Sellberg

Hva jeg ønsker å jobbe med. I det siste har jeg tenkt mye på hva jeg har lyst å gjøre med livet mitt. Jeg er jo egentlig ferdigutdannet og har hatt flere ulike jobber. Men jeg sitter med en liten følelse av at jeg ikke egentlig har funnet det jeg ønsker å drive med. Alt jeg vet er at jeg elsker det jeg driver med om dagen. Jeg vet jeg ønsker å jobbe videre med mental helse, drive med kommunikasjon slik som nå og drømmer om å delta i en internasjonal konkurranse. Men... jeg trenger noe mer. Jeg tror at jeg ønsker å utvikle meg innenfor noe mer anvendt. Som kunne vært bra for helsen min.

Selvrespekt er det viktigste du har. Dette er noe som har kommet veldig naturlig for meg det siste året. Jeg har ikke alltid verdsatt meg selv like mye som jeg gjør nå. Men jeg har lært hvor viktig det er å respektere seg selv. Lytte til sine egne behov og ikke la andres meninger diktere valgene dine. Jeg har en enorm kapasitet til å gi, som er en kvalitet ved meg selv jeg har lært å verdsette... men siden jeg er så sikker på verdien av det jeg gir, gir jeg det kun der det kan blomstre. For hvis jeg ikke respekterer meg selv, respekterer jeg egentlig andre? 

Bootcamp 2. Naturligvis har jeg tenkt veldig mye på helgens bootcamp. Jeg har trent på catwalk, øvd på koreografi og gjort alt klart. Gleder meg så mye. 

Hjertesaken min. Har tenkt mye på hva jeg ønsker å få til de neste to månedene. Akkurat nå er jeg i en tenkefase hvor jeg ser hva jeg har allerede gjort, og hva som må til for at jeg skal føle at jeg virkelig har gjort det jeg kan.

Klem Synne♥

Ønsker du å samarbeide, støtte eller følge reisen min? 

Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Du finner meg også på sosiale medier

Instagram: @synneskjelbred

TikTok: @synneskjelbred

Facebook: Synne Skjelbred - Veien til Miss Norway 2026

90 Hits

Heia Norgeee!!!

FullSizeRender

Håper alle hadde en fantastisk kveld klistra til TV-en i går natt!!

Helt utrolig å endelig se Norge i VM! Og følelsen av å kunne heie på Norge!!

Vet ikke med dere, men jeg synes fotballfeberen og folkefesten i Norge kjennes godt! Føler vi alle har vært litt gladere og gått med litt kribling i magen! Veldig koselig. I går følte jeg at alle bare gikk rundt og smilte litt mer enn vanlig, og de som hadde på drakta out & about gliste fra øre til øre! Føltes litt ut som en mini 17. mai haha

Noe jeg synes er så utrolig fint med fotball spesielt, siden det er en SÅÅ stor sport, og det kan vel diskuteres at det er mer enn bare en sport, er at det bringer så mange folk sammen! Uansett om man liker fotball eller ikke, følger med eller ikke, så føltes den natten ut som om man bare visste at basically hele Norge satt og så på det samme, til samme tid, og håpet på det samme utfallet...

Uansett hvordan VM utspiller seg, så er det så vakkert at Norge er med igjen, og jeg gleder meg masse til flere kvelder fylt med “Heia Norge” videre!!!

 

Klem<3

 

 

Vil du, eller din bedrift, være en del av reisen min? Ta gjerne kontakt for samarbeid:)
Instagram: Ayuzak03
Tiktok: Ayukynbrten
Email: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den. 
77 Hits

Gratulerer Norge!

Foto: Rune Hammer

Hei!
Hvordan har du det i dag?

Velkommen tilbake hit til meg!

I natt var det VM i fotball, og jeg må si at det ble ganske sent på meg! 

Jeg har ikke nødvendigvis alltid vært den største fotball-fanen. Jeg kan gjerne bli med å se på, men om jeg blir spurt noen spørsmål om jeg vet navnet på spillerne eller hva de ulike posisjonene på banen heter - så stiller jeg ikke så sterkt. Det var en del fotball i oppveksten, men det var for det meste gutta som samlet seg rundt TV'en. 

Men VM er et unntak! Fordi for et utrolig sterkt lag Norge stiller med! Og noe jeg alltid synes er utrolig koselig er måten alle samles for å heie sammen. For når det skal heies på landslaget vårt, har det ikke noe å si lengre hva slags bakgrunn vi har, hva man mener om politikk eller hvor gammel man er. Da samles alle sammen, store og små, for å heie! Og det er noe jeg virkelig synes er helt fantastisk. 

Så gjett om jubelen sto hjemme i natt når Norge vant 4-1! Det var en utrolig morsom opplevelse, spesielt siden vi ikke alltid har gjort det like bra i VM. Men dette året virker til å bli veldig annerledes. Og hvem vet, kanskje Norge tar med seg gullet?

Følger du med på VM?

Vi snakkes i neste innlegg! 
Stoooor klem
Isabelle⭐️


Ønsker du å støtte og hjelpe meg videre på min reise mot Miss Norway 2026?
Eller ønsker du et samarbeid?

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat!

Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Instagram: Isabelle.francesca
Tiktok: Isabelledahle
Snapchat: isabelle.dahle
Facebook: Min reise mot Miss Norway 2026!

 

 

170 Hits
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på