fbpx

Dans på feministhuset️

IMG_6612

Hei stjerner! ⭐️

Jeg har prøvd ut en dansetime på feministhuset i trondheim! Det var en venninne som fortalte meg om tilbudet og jeg bestemte meg for å teste det ut. De har dansetimer noen tirsdager fra kl10-11 i sitt lokale i trondheim sentrum og tilbudet er helt gratis. Jeg synes det er inspirerende at Feministhuset skaper gratis tilbud som gjør aktivitet tilgjengelig for alle.

Jeg er en tidligere danser⭐️ og pleide å ta dansetimer i ulike stiler som moderne, jazz, ballett og hiphop i ca 9 år. Vell denne timen jeg var på i dag var noe nytt! Stilen var aerobic. Denne stilen er mer trening og steg enn for eksempel moderne som er rolig og kunstnerisk. Man kunne velge intensiteten av dansen selv som var veldig fint da det var deltakere fra 20-80år. Alle kunne ta det sitt tempo og fortsatt bli slitne. De andre deltakerene var hyggelige og jeg ble tatt varmt i mot. Timen var bare morro og jeg synes spesielt de eldre var veldig spreke! Det jeg likte aller best med timen var hvordan mennesker i ulike aldre kunne samles gjennom bevegelse og glede. Slike møteplasser skaper både fellesskap, mestring og bedre folkehelse. Anbefaler å teste ut en time om du er i trondheim og vil ha det litt gøy!  Xx

 

 

 

For samarbeid ta kontakt! ⭐️

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Instagram:Dina.sandnes

Tiktok: Dina.sandnes

251 Hits

JEG ER FINALIST - SÅ TAKKNEMLIG

JEG ER FINALIST ❤️

EVIG TAKKNEMLIG! 

 

Jeg er utrolig stolt og takknemlig over å kunne dele at jeg har blitt valgt ut som finalist i Miss Norway! Dette er en mulighet jeg har drømt om lenge, og det føles helt uvirkelig at jeg nå er ett steg nærmere å realisere denne drømmen.

Reisen hit har vært både spennende og utfordrende, og jeg har allerede lært så mye om meg selv. Å få være en del av Miss Norway handler for meg ikke bare om konkurransen, men også om personlig utvikling, nye erfaringer og muligheten til å inspirere andre.

Jeg ønsker å rette en stor takk til alle som har støttet meg på veien, familie, venner og alle som heier på meg. Deres støtte betyr mer enn dere aner, og gir meg motivasjon til å gi alt i tiden fremover.

Jeg gleder meg enormt til fortsettelsen av denne reisen, og til å representere både meg selv og mine verdier på best mulig måte. Dette er bare begynnelsen!

Tusen takk for tilliten, jeg lover å gjøre mitt aller beste!

 

⇓Gjerne følg meg på sosiale medier⇓

Instagram: https://www.instagram.com/sophie_iverine_?igsh=MWgwanYybTZ3OXNzNA%3D%3D&utm_source=qr

TikTok:https://www.tiktok.com/@sophisoffen?_r=1&_t=ZN-93V92xPRg8c

E-post: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Snap: sophieiverine 

Ta vare på dere selv❤️

Så snakkes vi❤️

447 Hits

Nå har startskuddet virkelig gått!

Foto: Ringblad.no

Hei!
Hvordan har du det i dag?

Velkommen tilbake hit til meg! 

For litt siden snakket jeg om at noen spennende hadde ringt meg, husker du det? Hvis ikke, så kan du lese hvem som ringte her!

Nå er nemlig artikkelen ute i Ringerikes blad! Du kan lese hele artikkelen her! 

Det er alltid koselig å bli intervjuet av Ringerikes blad. Ikke nok med at de er enormt raske med å skrive artiklene sine men de er også skikkelig flinke til å få frem budskapene jeg bærer. Det var fint å både kunne forklare veien videre mot Miss Norway, Miss Universe og snakke om hjertesaken min. 

Foto: Ringblad.no

Jeg tror noe av det viktigste vi burde fokusere på, er samhold. Selv om man ofte føler seg alene med det man har opplevd, er det aldri tilfellet. Det er alltid andre der ute som har rodd i samme båt, og det finnes alltid håp og hjelp. Det er noe jeg står sterkt for i Miss Norway, og en av grunnene til at jeg har vært så åpen med mine egne erfaringer. Vi alle har en sekk med vonde opplevelser, noen vondere enn andre. Men det viktigste, er at du reiser deg igjen! Fordi det finnes alltid håp!

Det er så utrolig spennende å være finalist i Miss Norway. Jeg gleder meg så utrolig til denne reisen videre og til å fortsette å utvikle meg! Jeg skal virkelig gjøre mitt aller beste for å nå mitt fulle potensiale, og hvem vet hvor reisen vil ta meg! 

Vi snakkes i neste innlegg!

Stoooooor

Isabelle⭐


Ønsker du å støtte og hjelpe meg videre på reisen mot Miss Norway 2026?
Eller ønsker du et samarbeid?

Ta gjerne kontakt for en hyggelig prat!

Epost: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.
Instagram: Isabelle.francesca
Tiktok: Isabelledahle
Snapchat: Isabelle.dahle
Facebook: Min reise mot Miss Norway 2026! 

 
364 Hits

Jeg er finalist!

foto: Haugen foto


 

Hei alle fine!

 

Jeg er veldig stolt av å kunne si at jeg er offisielt FINALIST i Miss Norway 2026!

 

Jeg har virkelig jobbet hardt for dette, og jeg føler at alt arbeidet jeg har lagt inn, og alle timene jeg har brukt på å skrive, har lønnet seg.

 

Hele denne helgen har jeg vert veldig opptatt med en konsert. Det var øvinger, og deretter forestillinger. Jeg fikk ikke en eneste dag fri før i går, og da måtte jeg rett og slett bare slappe av. Men, selv om jeg har hatt en liten pause, betyr det ikke at noe har endret seg. Tvert imot, faktisk. Jeg har satt meg noen konkrete mål frem mot første bootcamp, og jeg er godt i gang allerede. I går hadde jeg et intervju med Jærbladet, som allerede har skrevet to saker om meg. Jeg satser på at saken er ute i løpet av denne uken.

 

Jeg gleder meg veldig mye til første bootcamp. Jeg reiser om bare 9 dager! Jeg er spent på om det blir noe lignende catwalkkurset, eller om det blir noe helt nytt. Uansett hvordan det blir, vet jeg at jeg kommer til å få gode erfaringer og minner. Jeg gleder meg aller mest til å se alle deltagerne igjen. Det er rart å tenke på at neste gang jeg ser dem, er vi alle finalister!

 

 

Glad i dere!

 

Gjerne ta kontakt for samarbeid:

 

Tiktok: eileen.bugge

Instagram: eileen.bugge

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

613 Hits

Min første sponsor - Stavanger Hudklinikk

 

Hei dere!

 

Jeg ønsker å presentere dere til min aller første sponsor og samarbeidspartner!

Og ikke hvilken som helst, jeg er så heldig å få samarbeide med Stavanger Hudklinikk♥

Dette betyr så utrolig mye for meg. Det føles som en skikkelig milepæl, og en bekreftelse på at det jeg jobber for faktisk blir sett. Jeg er så takknemlig for tilliten, og for muligheten til å få være en del av noe jeg virkelig kan stå inne for.

Noe av det jeg liker ekstra godt med Stavanger Hudklinikk er hvor helhetlig de tenker rundt hudhelse. Det handler ikke bare om det ytre, men om å ta vare på huden i den livsfasen man er i, og tilpasse behandlinger etter akkurat dine behov. Jeg synes det er så fint at de har fokus på naturlige resultater, og at man skal føle seg som seg selv, bare enda mer trygg og ivaretatt. Det gir også en helt egen ro å vite at man blir tatt godt vare på, og at det ligger mye kunnskap og erfaring bak det de gjør.

Stavanger Hudklinikk | Ny og innovativ hudklinikk i ...

Jeg har allerede fått hilse på et par av de ansatte, og de var utrolig hyggelige og kjekke å snakke med! Det gjorde meg enda mer trygg på at dette er et sted med gode mennesker og høy kompetanse. Jeg gleder meg skikkelig til å møte resten av gjengen også!

 

Det at de kombinerer høy faglig kompetanse med et ekte ønske om å hjelpe, gjør at dette samarbeidet føles veldig riktig for meg. Jeg gleder meg skikkelig til å lære mer, oppleve behandlinger og ikke minst dele erfaringene mine med dere fremover.

Jeg gleder meg utrolig mye til fortsactelsen med Stavanger Hudklinikk!

Tusen takk for tilliten♥

 

Stor klem, Emilie

 


Vil du følge meg på reisen min mot Miss Norway 2026?

Gjerne ta kontakt for samarbeid♥

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Instagram: emiliedolmer

TikTok: emiliedolmer

 

 

 

245 Hits

Mitt tredje avisoppslag!

Hei dere!

I dag skjedde det noe skikkelig gøy, jeg fikk et nytt avisoppslag!! 

Det føles fortsatt litt uvirkelig å skrive det, men dette er faktisk mitt tredje avisoppslag. Jeg blir like overrasket og glad hver eneste gang, og det betyr så utrolig mye for meg♥

Jeg kjenner på en stor takknemlighet. Tenk at noen tar seg tid til å lage en sak om meg, høre historien min og dele den videre. Det er virkelig ikke noe jeg tar for gitt.

Som deltaker er det også viktig å vise seg litt frem og tørre å være synlig. Det å være offentlig kan være litt skummelt, man vet jo aldri hva slags tilbakemeldinger som kan komme. Internett er fullt av ulike meninger, og ja… det finnes jo nettroll der ute.

Men samtidig er det en del av det å være synlig, og noe man må være forberedt på. Og vet dere hva? Så langt har jeg faktisk bare opplevd støtte og fine tilbakemeldinger, og det er jeg utrolig takknemlig for♥

For meg er ikke dette bare et avisoppslag, dette er en muligheten til å nå ut, dele det jeg brenner for og kanskje inspirere noen på veien♥

Tre avisoppslag… det er litt rart å tenke på, men også veldig motiverende. Det gir meg enda mer lyst til å fortsette, utvikle meg og gripe de mulighetene som kommer!

Jeg er rett og slett bare utrolig glad og takknemlig♥

 

Avisoppslaget finner du HER ♥

Stor klem, Emilie


Vil du følge meg på min reise mot Miss Norway 2026?

Gjerne ta kontakt for samarbeid♥

Mail: Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den.

Instagram: emiliedolmer

TikTok: emiliedolmer

220 Hits
Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på