fbpx

Min personlige stil- Mote

Når det kommer til mote, har mange en tendens til å mene at "less is more". Men jeg, derimot, er ganske uenig med denne filosofien. Min personlige stil er tuftet på ekstravagante detaljer og unike former på klærne. Jeg elsker å skille meg ut og føle meg unik gjennom det jeg har på meg. For meg handler mote om å uttrykke min personlighet og kreativitet gjennom mine valg av klær. Jeg tror på å legge til en spesiell touch på hvert eneste plagg jeg bruker. Enten det er en detalj som skiller seg ut, eller et plagg som er så unikt at man knapt kunne tenkt seg det på forhånd. Jeg elsker å utforske forskjellige stiler, mønstre og teksturer som skiller seg ut fra mengden. Det kan være en asymmetrisk kutt på en kjole, ekstraordinære ermer på en bluse eller en uventet kombinasjon av farger og mønstre. Når jeg velger mine antrekk, går jeg sjelden for det enkle og minimalistiske. Jeg ser heller etter plagg som fanger oppmerksomheten og skaper samtaler. Jeg elsker å utfordre konvensjonelle normer og bryte grenser når det kommer til mote. Det handler om å skape en visuell opplevelse og utstråle selvtillit.

Kommende reklame prosjekter!

Jeg har fått noen utrolig spennende tilbud til høsten! Det er rett og slett fantastisk å bli valgt ut til å delta i reklamekampanjer og lignende prosjekter. Jeg kan knapt vente med å dele med dere hvilke reklamekampanjer det er snakk om. Jeg er spent på den kommende tiden og gleder meg til å dele mer informasjon med dere etter hvert som ting utvikler seg. Takk for all støtte og heiagjengen som alltid er der for meg! Jeg lover at jeg vil holde dere oppdatert og dele alt det spennende som kommer til å skje. Jeg er takknemlig for denne muligheten og ser frem til å ta del i nye og kreative prosjekter. Det er virkelig en ære å bli anerkjent for mitt arbeid og få lov til å representere ulike merker. Så hold øynene åpne og følg med, for det er mye spennende i vente! Jeg ser frem til å dele mer om disse reklamekampanjene og håper at dere vil være like entusiastiske som meg. Takk for all støtte og kjærlighet, dere er de beste!

Hva vil det si å være en god rollemodell?

Å være en god rollemodell er en ærefull og betydningsfull rolle som innebærer et stort ansvar. Det handler om å være en inspirasjon og veileder for andre, spesielt de som ser opp til deg. Som en god rollemodell har man muligheten til å påvirke andres liv positivt og være en kilde til motivasjon, styrke og håp. En god rollemodell handler først og fremst om å leve etter ens verdier og prinsipper. Det er viktig å være autentisk og ærlig, og vise integritet i alle handlinger. En god rollemodell er tro mot seg selv og sine overbevisninger, og tar ansvar for sine handlinger. Dette betyr også å være bevisst på konsekvensene av ens handlinger, da andre ser opp til deg og blir påvirket av dine valg.

Litt om vennskap

Vennskap er en av de mest verdifulle relasjonene i livet. Det er en bånd mellom mennesker som er basert på gjensidig tillit, støtte, forståelse og glede. Vennskap kan utvikle seg mellom to personer eller i grupper, og det kan vare i en kort periode eller vare livet ut. Uansett form eller varighet, har vennskap en unik evne til å berike våre liv og gi oss følelsen av tilhørighet. En av de mest fantastiske aspektene ved vennskap er at det er en frivillig forbindelse. Vi velger våre venner basert på felles interesser, verdier eller personlighetstrekk. Vennskap er ikke begrenset av blodsbånd eller familieforpliktelser, noe som gjør det enda mer spesielt. Vennskap gir oss friheten til å finne mennesker som virkelig forstår oss, som vi kan være oss selv rundt og som gir oss støtte og oppmuntring i både gode og dårlige tider.

Lekker sommer-pysjamas

IMG_322_20230717-165357_1

Sponset innlegg

For noen uker siden overnattet søsteren min ogjeg på Ernst Hotel. Dette var et helt fantastisk hotell. Rommet var helt strøkent, både ryddig, reint, luktet godt og var veldig fint. Jeg måtte derfor ha en liten fotoshoot på rommet. 

I forbindelse med denne fotoshooten var jeg så heldig at jeg fikk låne super lekker sett fra Miabell Undertøysalong. 

 

Miabell undertøysalong er en badetøy og undertøy/pysjamas salong som holder til her i Kristiansand, i Lillemarkens. Denne butikken selger produkter med naturlige materialer og har stor fokus på miljø og bærekraft. De tilbyr også personlig service til hver eneste kunde, og lover en fantastisk luksusfølelse i deres produkter.

Etter å ha brukt Miabell sine sett, kan jeg trygt si at de leverer. Disse settene var i det mykeste og mest elegante stoffet, og man følte seg rett og slett som en vakker og elegant lady. 

 

Så ikke nok med at jeg hadde på vakre og elegante sett fra Miabell, men jeg var også på et fantastisk hotellrom. Dette hotellrommet var som sagt veldig ryddig, rent og fint. De hadde reist sengen veldig fint, speilene skinte, badet var velutstyrt, og de hadde satt klart et fruktfat til søsteren min og meg. Man kan vel si at det føltes som en luxus drøm. 

Mitt opphold på Hotel Ernst var utrolig. Søsteren min og jeg koste oss masse, og var utrolig fornøyde. Vi begge kommer derfor til, og har allerede anbefalt dette hotellet til venner og familie. For her er det ingenting å klage på, alt er på plass og betjeningen stiller alltid opp med et smil. 

 

Ernst Instagram: clarionernst

Ernst nettside: https://www.strawberry.no/hotell/norge/kristiansand/clarion-hotel-ernst/ 

Miabell Instagram: miabellundertoysalong

Miabell nettside: https://miabellundertoysalong.no 

 

Bilder: Sandra Farias

 

- Klem Andrea <3

 

Vil du stemme på meg? Send “MISSU 2” til 2401. Du kan stemme så mange ganger du vil, og jeg setter stor pris på hver eneste stemme. Så tusen takk til alle som stemmer på meg. (Hver stemme koster 20kr) 

Ønsker du å jobbe med meg, eller har du noen spørsmål? Ikke nøl med å ta kontakt på mail Denne e-postadressen er beskyttet mot programmer som samler e-postadresser. Du må aktivere javaskript for å kunne se den., eller på Instagram andrea_n_farias. 

Kveldens planer

Hei alle sammen! I dag kom det enda en venninne ned til Faro, og litt overrasket var vi da hun ringte på døren, for vi alle trodde at hun skulle komme i morgen! 

Dagen gikk som vanlig i en tur på stranden, og nå gjør vi oss klare for å besøke en vingård! Vi skal få en tour og se på de forskjellige druene, smake på forskjellig vin og så avsluttes kvelden med 3-retters middag på familiegården. Tipper at dette blir en super kveld!

Det er så nydelig i gaten rett utenfor der vi bor, så vi kommer oss nesten ikke ut døra før kameraene kommer frem for shoot!

Håper dere alle får en super kveld videre! 

Smil, Julie

 

Påmelding for 2026 er avsluttet!

Vårt løpende uttak for 2026 er nå avsluttet og vi holder på å fullføre kursingen. Vi kommer tilbake med påmelding for 2027 når dette er klart. For å forberede deg til å delta neste år, les gjerne bloggene til årets deltakere, og kom på finalen i august. Semifinaleuttak blir gjort i mars og finaleuttak i april. Følg med!

Hilsen fra Teamet

Logg inn

Meld deg på